[Adio, 2016] Stefan Chiritescu (Ogilvy): "Csf, n-ai csf". Nici nu se putea mai bine pentru anul asta

[Adio, 2016] Stefan Chiritescu (Ogilvy): "Csf, n-ai csf". Nici nu se putea mai bine pentru anul asta

Mult zgomot de fond, in 2016. Si mai multa vrajeala. Csf, n-ai csf. Acesta este bilantul lui Stefan Chiritescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy, pentru acest an. Nu e nevoie de multe cuvinte, se pare, ca sa ne luam la revedere de la 2016:

 

Mult zgomot. (de fond).

In Romania mea, a fost un an post-Colectiv, un an in care oamenii din jurul meu s-au dezumflat dupa ce s-au umflat, un an in care Tolo.ro a fost mai smecher decat DNA, un an in care DNA a fost in campanie electorala si atat, un an care ne-a aratat inca o data cat de nasol e sa nu ai o strategie nationala pe sport in contextul Olimpiadei si al Campionatului European de fotbal.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related