[Petrecăreții] Colectivul Discotecă: Stilistic, sîntem între „Un albastru infinit” (Angela Similea) și „BMW Cabriolet” (Spiral)

[Petrecăreții] Colectivul Discotecă: Stilistic, sîntem între „Un albastru infinit” (Angela Similea) și „BMW Cabriolet” (Spiral)

Discoteca a aparut in 2012, in contextul unui aer de blazare si plictiseala in scena clubbingului bucurestean. Conceptul se rezuma prin sintagma #RomPopTimeMachine; mai pe larg, e o incercare de a readuce in discutie o perioada pe nedrept uitata din muzica pop autohtona, asa cum si-au descris demersul odata cu prima petrecere.

Echipa e aceeasi ca la inceput - Paul Breazu (Batiscaf), Vlad Stoica (Coughy) si Catalin Matei (Sillyconductor) - si se ocupa impreuna si pe rand de task-urile organizare si de comunicare. Unul face azi afisul, maine da un telefon pentru booking si asa mai departe. Cel mai mult folosesc Facebook-ul - sau, cum o spun ei, mai poetic, sunt „copiii Facebook-ului” - si se intreaba cine sunt oamenii care vin la Discoteca, dar nu merg atat de departe incat sa-i indexeze. Nici nu-i fidelizeaza programat. Ce fac, in schimb, s-ar rezuma asa:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related