[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana

[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana

Spunea Forrest Gump într-unul din filmele lui de referință că viața e ca un bax de bere: niciodata nu știi ce o să primești în pahar. Dar Forrest probabil că era mai mult pe Bud Light sau alte beri mai imprevizibile de prin State. Dacă ar fi alergat și prin România, poate că s-ar fi gândit de două ori înainte să dea sentințe din astea.

În cazul Timișoreana, de exemplu, 299 de ani de făcut bere le-a adus oamenilor de acolo o oarecare reputație de berari iscusiți. Vă dați seama, trei secole? Dacă îți amintești butoaiele de la 1790, înseamnă că ai avut o copilărie mișto. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related