"Ne confruntăm cu o neclaritate generală asupra rolului unei strategii de comunicare", declară Kelly Freeman, trainer internaţional în PR

"Ne confruntăm cu o neclaritate generală asupra rolului unei strategii de comunicare", declară Kelly Freeman, trainer internaţional în PR

În 25 de activitate în domeniul comunicării internaționale, Kelly Freeman este o resursă inepuizabilă de povești și exemple despre strategii de comunicare ce au reușit să schimbe cursul unor business-uri globale. Experiența sa în echipe de comunicare guvernamentale și private este cuprinsă într-un curs pe care îl livrează cu succes în cadrul International School of Communication și pe care, din 2016, îl predă și în România. Pe 7 iunie Kelly Freeman se întoarce în România pentru a susține a doua sesiune a cursului de “Strategii avansate de PR”, în parteneriat cu agenția de training Creative Business Management.

Ideea principală pe care trainerul britanic o susține în cadrul cursului susținut la București se axează pe importanța cunoașterii rolului pe care o strategie de PR îl poate avea în cadrul unei organizații, private sau de stat:

"Ne confruntăm cu o idee asupra rezultatelor pe care le poate avea o strategie de comunicare dar cu o neclaritate generală despre rolul acesteia în cadrul unei organizații. Mulți profesioniști confundă strategia de comunicare cu metodele, activitățile, procesele sau mesajele unei organizații. O strategie este, de fapt, un plan complet de acțiune care coordonează activitățile și resursele de comunicare pentru a veni în sprijinul atingerii obiectivelor de business", spune Kelly.

 

Kelly Freeman vine în perioada 6-7 iunie în București pentru a livra un program de comunicare format din două cursuri – Strategic Event Management și Strategii avansate de PR şi Comunicare. Prima ediţie a acestui program de training a fost “memorabilă” după cum au descris-o participanții, reprezentanți din domeniul comunicării în cadrul unor importante companii multinaționale.

Cursul de Strategii avansate de PR este adresat profesioniștilor în domeniul comunicării care vor să își îmbunătățească cunoștințele despre realizarea și implementarea unei strategii eficiente dar și celor care vor să înțeleagă rolul unei strategii în creșterea organizației. În ceea ce privește modalitatea sub care ar trebui prezentată o strategie, Kelly este de părere că:

"nu există reguli fixe. Ea poate avea o pagină sau sute de pagini, important este să poată fi înțeleasă și asumată de către persoanele care au rolul de a o implementa".

 

„Ingredientele” unei strategii de comunicare bune sunt, potrivit acesteia, analiza contextului în care comunicăm, obiectivele pe care le setăm, audiența și mesajele construite pentru aceștia, resursele pe care le folosim în implementarea ei, bugetul și indicatorii principali în evaluarea rezultatelor strategiei.
Program avansat de training din perioada 6-9 iunie estestructurat pe cursuri de o zi, predate în limba engleză de experţi britanici în comunicare, ce livrează acest format cu succes la nivel internaţional, în cadrul Şcolii Internaţionale de Comunicare (ISOC).

Înscrierile la acest program avansat de training se fac pe site, la telefon 0743.183.353 sau pe email la [email protected].

International School of Communication este una dintre cele mai bine cotate instituţii de training din Marea Britanie. ISOC este deţinută şi condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie de training în comunicare şi PR din lume. Pe lângă cursurile publice, Şcoala Internaţională de Comunicare organizează şi cursuri private şi personalizate, printre acestea numărându-se traininguri de media interviewing şi programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulţi ani. ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related