Și Canon a spus: să fie lumină... pe măsură ce ăla mic avansează cu bicla prin cartier

Și Canon a spus: să fie lumină... pe măsură ce ăla mic avansează cu bicla prin cartier

Cariera de om pe acest pământ este scurtă; trebuie neapărat să ne bucurăm de ea. În teorie, asta sună destul de simplu, dar problemele apar atunci când suntem puși in situația de a defini această bucurie. Adică ce facem, frate, concret, ca să fim fericiți? Mergem la curse de Formula 1? Facem sex cu o sută de persoane pe an? Îngrijim zebre rănite în savană? Vedeți, e foarte greu să decidem ce contează cu adevărat pentru noi. 

Canon a dorit să contribuie  la ”narativa” asta, printr-un spot despre vremelnicie, despre această involuntară prezență a noastră, numită viață. Spotul se numește ”Boundaries”, iar creativii de la VCCP London s-au gândit că un puști trecând intens prin etapele vieții ar fi foarte potrivit demersului. Este primul ad dintr-o campanie pe care au numit-o ”Live for the Story”. 

Fără să ne lansăm în comentariul operei, se poate prezuma că luminile care se aprind succesiv, pe măsură ce eroul din reclamă crește, reprezintă lucrurile pe care noi, oamenii, le descoperim de-a lungul vremii. Astfel, autorii operei își pun aceeași problemă pe care miliarde înaintea lor și-au pus-o: Cine m-a făcut... om maaaareeee / Nu m-a-ntrebat cum mi se pareeeeee.

Secolul 21 are parte de mai multe întrebări ca niciodată, însă acest lucru este valabil și pentru răspunsuri. Iar cât privește fotografia, Canon probabil încearcă să arate că e mai profundă decât un clic făcut din telefon.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related