FIRST WORLD PROBLEMS, proiect unic în România, marca BRomania

FIRST WORLD PROBLEMS, proiect unic în România, marca BRomania

Noua tendinta in Social Media de a asculta video-urile fara sunet si a pune accent mai mare pe imagine, aduce o schimbare la nivel strategic pentru cei care creaza continut video pentru aceste canale. 

Tinand cont de aceasta modalitate de a consuma video, Matei Dima vine cu o abordare ce reprezinta un pas nou pentru un creator de continut, respectiv de a filma si gandi programatic continut pe care sa-l livreze saptamanal, respectiv in fiecare joi, la 8 seara, prin care recreaza personaje, intr-un show expus.

 

 

Cu aceasta serie de noua episoade isi propune sa dezbata teme care au existat intotdeauna, insa de aceasta data, abordarea este despre cum au reactionat oamenii la situatii cu care s-au confruntat pentru prima oara.

Asa ca, in aceste mini-serii descoperim cum a aratat prima criza de gelozie, care au fost primele tehnici de a agata sau prima dieta. Fiecare episod este optimizat si gandit independent, iar scopul este sa contureze o imagine mai clara a epocii de piatra.

O gasca de oameni din toate mediile au fost provocati sa invete sa comunice prin limbajul preistoric, „sa se intoarca la origini” si sa investeasca in acest proiect pasiuni si energie, astfel incat sa se creioneze zece personaje care chiar daca, la prima vedere par atipice pentru societatea noastra, de fapt sunt usor de identificat cu stereotipurile actuale.

"Filmarea din pestera de langa Medgidia pentru aceasta serie de episoade a fost o experienta unica, cu multe sesiuni de brainstorming, conditii meteo mai putin favorbaile, pe care a trebuit sa le induram. Toate acestea, cu gandul ca acest produs va avea puterea sa atinga noi piete si sa fie perceput ca fiind o abordare noua pe care am adus-o prin prisma proiectului BRomania.", spune Matei Dima.

 

Exemplul Stan si Bran valideaza puterea pe care o poate avea un continut, in care accentul cade pe gesturi, mimica, reactii, si nu pe vorbe. Pentru Matei, acest tip de proiect a fost experimentat cu Halloween, un clip fara niciun cuvant, care a reusit sa ajunga in newsfeedul a 52 milioane de oameni, video-ul fiind prezent pe toate continentele.

Acest lucru ii poate crea oportunitati la nivel international, cat si oferi valoare atemporala, intr-un mediu, in care continutul expira foarte repede.

Matei Dima sau creierul din spatele proiectului BRomania, reuseste sa transpuna momente din viata cotidiana, intr-o modalitate comica prin care isi distreza fanii de fiecare data cand posteaza un clip.
Proiectul BRomania s-a lansat inca din 2014 si a fost primul care a introdus cu succes fenomenul VINE-urilor in Romania. Dupa terminarea studiilor de teatru si regie film, din L.A., Matei a pus bazele unei comunitati a consumatorilor de divertisment online de pretutindeni, care a cucerit internetul cu sketch-urile sale.

Personaje
Matei Dima, Dorian Popa / NADD HU / Ionut Rusu / Tanase George / Andra Mirona Axentoi / Catalin Vitel / Marilu Dobrescu / Matias Alexandro / Marian Vasilescu / Denise Iosca / Ramona Nicoleta Plaisanu / Greta Toma

Scenariu:
Matei Dima

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related