[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Matei Dima (BRomania): Eu probabil ca as face un spoof in care exagerez la maxim entuziasmul cuiva din clipul original

[Grand Spoof by Ardealul: Juratii] Matei Dima (BRomania): Eu probabil ca as face un spoof in care exagerez la maxim entuziasmul cuiva din clipul original

Miercuri va spuneam ca Matei Dima, regizor, YouTuber, Viner si comediant extraordinaire, ne va insoti pe parcursul etapei de votare/jurizare a competitiei Grand Spoof by Ardealul: Pate Ardealul da gust publicitatii romanesti, prin care v-am propus sa dati cu fainosag peste publicitatea romaneasca, ca s-o facem mai apetisanta si mai gustoasa. In cadrul acestei a doua etape, ce dureaza pana pe 21 septembrie, Matei isi va folosi expertiza dobandita din activitatile sus-mentionate pentru a ne indica cele mai bune spoof-uri de anul acesta, dupa opinia dansului. Asta dupa ce si publicul (adica voi cu toti prietenii vostri) isi va spune cuvantul.

Astfel, nota finala a fiecarui spoof va intruni 40% din votul publicului si 60% verdictele juratilor: pe langa BRomania, ii avem peRadu Muntean (regizor), Claudiu Teohari (aka Teo, stand-up comedian), Valentin Suciu (Creative Partner, Jazz Communication), Gina Miu (Senior Brand Manager, Orkla Foods).

Nu stati pe margine, votati aici ca sa faceti procentele alea sa conteze. 

Revenind, acum ne punem ochii pe Matei si parcursul lui spre vlogging si YouTube, chiar daca multi il stiu doar in postura autorului de glumite #HiHi. Daca ne documentam un pic, o sa aflam ca Matei a plecat si a studiat teatru si Film in State dupa liceu, impins de parinti fiind [ acum incercand sa ii ajute si pe alti tineri romani dornici sa invete pe Taramul Fagaduintei cu informatii, pareri si sfaturi ]; ca fratele lui e profesor universitar, tot in State, si ca preda cinematografie frantuzeasca -  impreuna, ne duc prin tot felul de conversatii video misto; ca promoveaza diversi romani tari ajunsi in America luandu-le interviuri, romani de care altfel nici c-ati fi auzit. Si or mai fi, dar n-o sa vi le spun eu pe toate. E randul lui acum si apoi al vostru:

 

Umorul BRomania: origini si popularitate

Eram mic rau, imi faceam parintii sa rada imitand din neamuri, atunci mi-am dat seama ca ma bucur sa vad ca fac pe altii sa rada. Impulsul a venit dupa ce am vazut cat de populare sunt Vine-urile si filmuletele funny, in general, pe net. Am vazut ca nu e nimeni care sa faca asta in Romania - sau sa le faca BINE - si m-am bagat. 

 

Cel mai gustat content

Momentan, sketch-urile sparg. Iau milioane de vizualizari la ele pe Facebook, cel mai faimos momentan este "Vreau sa fiu cocalar" si vine tare din urma "Dragoste de la primul claxon", ambele continand personaje misto, un scenariu blana si content in care oamenii se regasesc sau ii regasesc pe altii. 

 

Comunitatea BRomania: antrenamente

Imi place maxim sa interactionez cu bromaniacii, pentru ei am inceput asta si vreau sa le ofer cat mai multa atentie pot. Din concursul acela mor si eu de ras mereu deci e mai mult pentru mine :))

 

De la umor la lucruri mai serioase

Eu le-am combinat pe cele doua si am obtinut un rezultat bun. Am promovat recent o academie de autoaparare care a fost infiintata in Bucuresti de un american. Ca sa stiu sigur ca lumea se uita la video-ul de promovare, am facut 2 glume in care mesajul era ascuns si la final am pus video-ul cu partea de mesaj serios. A prins foarte bine.

 

"Cum sa enervezi o fata" Mi'au placut reactiile la primul video si ma bucur ca atat de multi/multe se alatura acestui...

Posted by BRomania on Wednesday, September 2, 2015


Cand pun, insa, video-uri educationale, despre parcursul meu la facultate in America, vizualizarile sunt cam mici. INSA de curand am primit cateva mesaje de la studenti care mi-au urmat sfaturile si acum pleaca in SUA la studii cu bursa! Asta ma face mai mandru decat milioanele de views luate saptamanal. 

 

Specificul umorului la romani: local versus "internationalizat"

Se mai misca internationalul cat de cat, insa tot cu pitipoance si manele scoti numerele cele mai mari. Eu o sa ma mut pe engleza usor-usor, incep sa adaug subtitrari, mai fac glume fara dialog si unele prind.

Luna trecuta am facut un Vine cu Laura Giurcanu care a prins international, FRIENDZONED se cheama si are momentan 52.000 de like-uri si 3.500.000 de vizualizari. 

 

Friendzoned Laura Giurcanu

Posted by BRomania on Wednesday, August 5, 2015

 

Romani amuzanti care iti plac

O urmaresc pe Laura Giurcanu si imi place ca e foarte sincera. Mai rad mult la Mircea Bravo, ala cu farsele; e putin dus, dar se vede ca e inteligent. 

 

Publicitatea: creativitate + umor

E important umorul in publicitateeeeeeeeee, DAAAAAAA, normal de cand lumea si pamantul... sau, ma rog, de cand exista publicitatea.

Nu stam blana din mai multe motive.

E un cerc vicios; pe langa lipsa de creativitate, nu sunt bani si de aici scade calitatea produsului. Clientul nu da buget, agentia de publicitate trebuie sa taie din fonduri pe unde poate, oamenii de calitate sunt greu de prins fara bani si uite asa iese caca.

Pe langa asta, sunt multi care fac doar un joc al numerelor. Se uita la un vlogger, sa zicem, si daca are peste 100k subscriberi E BUUUN , chiar daca nu are nici cea mai mica idee despre cum sa vanda ceva.

Aici mai e si problema ca multi strica piata, sunt copii care nu stiu sa negocieze sau sa profite de imaginea lor si cand vine o firma mare si le da 200 de euro, sar fericiti.

Clientul e fericit ca are numerele bune, agentia e fericita ca scos-o ieftin, cumparatorul insa habar nu are la ce s-a uitat si de ce. Swag. 

 

Spoturi care te-au facut sa razi in ultima perioada

Nu stiu aici; sincer, nu prea m-am mai uitat. De asta ma si bucur sa fiu aici in juriu, mai vad si eu niste spoturi, spoof-uri, etc. 

 

Cum ar arata un spoof facut de tine?

As face misto de cat de penibile sunt scrise dialogul sau povestea. Elementele astea te pot scoate din film maxim, e penibil. Probabil as face un spoof in care exagerez la maxim entuziasmul cuiva din clip. 

 

Sfaturi pentru publicul larg, responsabil si el de jurizare (40%)

1) originalitate (gen "aaaaaha, inteleg ce au vrut sa faca");
2) productia (filmare, joc etc);
3) si cel mai important: daca au ras, bro! 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related