Perceptum aduce în România cea mai nouă tehnologie holografică, de la Kino-mo

Perceptum aduce în România cea mai nouă tehnologie holografică, de la Kino-mo

Pentru Perceptum, tehnologiile vizuale hi-tech sunt parte integrantă a conceptelor propuse clienților. Așa că, pentru a îmbogăți experiențele oferite consumatorilor, agenția a devenit unicul reprezentant în România al tehnologiei holografice livrate de compania britanică Kino-mo – lider în publicitatea smart, care dezvoltă canale de comunicare bazate pe tehnologie înaltă.

Imaginile tri-dimensionale au un impact vizual puternic asupra privitorilor – în condițiile în care ele constituie replica perfectă a unui produs – fiind potențat de efecte luminoase și dinamice, care evidențiază caracteristicile unice ale acestuia. Display-urile companiei britanice Kino-mo sunt vizualuri 3D care plutesc în aer, foarte similare hologramelor, dar accesibile maselor prin costul redus, un sistem de instalare extrem de simplu și un spațiu mic de desfășurare.

”Pe segmentul de marketing, Perceptum își menține strategia de a fi prima opțiune pentru brandurile care doresc activări puternice și experiențe memorabile. Prin achiziționarea celui mai inovator display holografic disponibil pe piață, cel creat de Kino-mo, Perceptum își consolidează poziția de agenție full-service capabilă să livreze proiecte originale și actuale, construite în jurul conceptelor hi-tech și smart, care definesc noua generație de consumatori”, a declarat Raluca Ghilea, Directorul Executiv al Perceptum Concept.

Caracteristicile display-ului Kino-mo livrat de Perceptum Concept sunt vizualurile 3D cu rezoluție mare, încărcate wireless, precum și efectul plutirii în aer, permițând crearea lejeră de conținut. Alimentat la rețea – dispozitivul se bagă în priză, iar hologramele devin active – Kino-mo poate fi controlat de la distanță, permițând analiza și monitorizarea sănătății rețelei.

Care sunt atu-urile display-ului:

Un canal de comunicare cu impact ridicat

  • Tehnologia permite realizarea de actualizări rapide, țintite pe audiențe specifice
  • Display-urile holografice îmbogățesc experiența clienților, crescând timpul petrecut în spațiul-gazdă

Un efect holografic care se vede și se simte

  • Efectul holografic extraordinar permite construirea loialității în apropierea punctului de vânzare
  • Vizualurile 3D ultra-luminoase ale display-ului Kino-mo creează dorința de a te implica în experiență

Cel mai nou și inovativ display instore de pe piață

  • Display-ul holografic Kino-mo captează atenția și influențează intenția de cumpărare
  • Avantajele vizuale existente pot fi transformate în vizualuri holografice cu efecte 3D
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related