Participantii Young FIBRA au inscris. Publicul continua sa-i voteze pana pe 29 octombrie

Participantii Young FIBRA au inscris. Publicul continua sa-i voteze pana pe 29 octombrie

In Franta e cald de stau oamenii la plaja. La noi e indeajuns de caldut cat sa nu ne salutam intre noi cu "Winter is coming". In schimb, va salutam cu informatia asta: mai e fix o luna pana la Premiile FIBRA. Se aud deja aplauze si urale: de la cele mai misto campanii din publicitatea romaneasca si pana la cei mai promitatori tineri creative sub 30 de ani, in sectiunea Young FIBRA. Da, pe 17 noiembrie, pe aceeasi scena, jurizate de acelasi juriu misto si international, vom afla podiumul competitiei Hai #VIDEOLIBERARE, realizat impreuna cu Telekom. 

De ce aducem aminte de gala? Tocmai s-au terminat inscrierile, aseara, 15 octombrie. Moment de lauda pentru creativii curajosi si de dojana prieteneasca pentru cei un pic mai lenesi. Acum hai sa facem o scurta retrospectie a competitiei. 

Am pornit la drum cu brieful, destul de ofertant de altfel, undeva spre sfarsitul lui august. O saptamana mai tarziu, declinarea celor 30 GB bonus oferiti la Cartela Telekom incepuse sa ia forma unor inscrieri. Treaba a stat in felul urmator: cei 30 GB trebuiau pusi in contextul consumului de continut video, de catre tineri de 15-20 de ani, cu ajutorul unor idei neconventionale si implementabile intr-un buget de 50.000 de euro. Forma executiei putea fi aproape oricare: de la campanii digitale sau social media-led, pana la un OOH misto sau o campanie de guerilla marketing. 

Acum iata-ne aici, cu etapa de inscrieri bifata iar cea de votare on-going. Sa lamurim in ce ape ne scaldam: de azi pana pe 29 octombrie, avem liber la voturi. Pana acum am vorbit cu tinerii creativi, acum e randul tau, publicule. Voteaza! Ia lucrarile la rand si da like celor care-ti plac. Dupa tine va intra in actiune juriul local format din Oana Ioja (Brand & Communication Expert), Andra Miulescu (Brand & Communication Specialist) si Ciprian Postelnic (Supervisor Media), reprezentanti Telekom Romania, si Alin Marghidanu (Group Creative Director) si Victor Stroe (Head of Strategy and Associate Director), din partea Leo Burnett. Ei vor decide care sunt cele mai misto 10 lucrari de pus pe masa juratilor Premiilor FIBRA. 

Pana atunci, va lasam cu un shortlist ad-hoc IQads. 

Fie ca cei mai buni 3 tineri creativi sa castige premiile in valoare de 3.000 de euro!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related