Roxana Niță este singura româncă din juriul D&AD 2021

Roxana Niță este singura româncă din juriul D&AD 2021

Roxana Niță, Group Creative Director la Cheil | Centrade este singura româncă invitată să facă parte din juriul D&AD 2021, un eveniment care celebrează cele mai valoroase campanii de comunicare din lume.

Selecția Roxanei s-a bazat pe numeroasele sale premii pentru proiecte de tip cause-marketing printre care și un trofeu D&AD obținut anul trecut pentru campania “Unquiet Voices” pentru Asociația ANAIS, un proiect de branded content inovativ care a atras atenția asupra problemei violenței domestice, suprapunând mărturii tulburătoare din prezent drept voice overs pentru scene din violență din filme mute de acum peste o sută de ani.

Roxana va face parte din juriul categoriei Entertainment, prezidat de către legendara Nadja Lossgott, Executive Creative Director AMV BBDO, co-autoarea unor campanii cu caracter transformativ pentru societate, dincolo de advertising, precum Bloodnormal sau The Trash Isles.

 

“Anul trecut, am crezut că un trofeu la D&AD va fi cea mai înaltă realizare din cariera mea. 2021 a ținut să îmi reamintească însă că întotdeauna trebuie să țintesc mai sus. Sunt onorată de această invitație în juriu alături de cele mai mari legende din industria comunicării”, comentează Roxana.

 

“La Cheil | Centrade am avut un 2020 excepțional de bun și ne bucură că 2021 continuă pe același trend pentru noi. Sunt încântat de selectarea Roxanei în cel mai important juriu de advertising din lume și sper ca acest lucru va deschide drumuri noi și pentru alte talente feminine de la noi.” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.

 

Roxana, este și singura candidată din Estul Europei selectată în programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021, o inițiativă de combatere a reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității, și promovare a viitoarelor talente creative feminine. Participantele urmează să devină, la rândul lor, mentori pentru alte femei, construind în timp o rețea globală de suport educaţional la nivelul întregii industrii pentru un impact real asupra carierei femeilor.

Roxana a absolvit Art Directors Club România și, după ce a câștigat competiția locală Cannes Young Lions în 2012, a fost selectată în 2015 pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express, absolvind și Eurobest Young Digital Academy. De-a lungul carierei sale a câştigat zeci de premii locale și internaționale precum D&AD, LIA Awards, Cannes Lions, Golden Drum, One Show, IAB Mixx, și Internetics.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related