Top 3 ADC - Creativii din luna octombrie. Jazz pe primul loc

Top 3 ADC - Creativii din luna octombrie. Jazz pe primul loc

Primul loc al clasamentului il ocupa initiativa ingenioasa a celor de la Jazz prin care supun populatia unui test de constientizare. Materialul, care face parte din campania Creditare responsabila a Provident, a lansat intrebarea “Cati oameni citesc detaliile pe care institutiile financiare la pun in reclame?” – iar raspunsul a venit la scurt timp dupa: 1 din 7,7 milioane de romani. Mintile creative care au condus la aflarea acestui raspuns sunt: Mihai Stoica & Maria Guseth (Art Directors) si Miruna Dumitrescu & George Bucurescu (Copywriters).

“Am apreciat ca executia Testului de constientizare a fost una simpla si curata, pornita de la o problema adresata in fel si chip de foarte multa vreme, mai ales in categoria produselor financiare, “the small print”. 

Cu atat mai mult ca e vorba despre o promotie (care prin excelenta stie sa “urle” cat mai big si cat mai bold) mascata in propriul ei disclaimer. Sper ca si revealul sa ajunga la toti cei 7,7 milioane de romani care data viitoare, in vanatoarea dupa premii garantate, sa primeasca macar informatiile de care au nevoie.”, declara Diana Papuc, Freelance Art Director & membru ADC Romania.

Locul secund a fost desemnat celor de la UM Studios cu Prelungeste Vara, campanie implementata pentru KFC. Initiativa care iti cere sa il tii ocupat pe Fuego si prin care produsele Krushers vor ramane mai mult timp in restaurantele KFC ii are in spate pe Adela Dan - Head of Content si Ioana Dinu – Copywriter.

Locul trei este ocupat luna aceasta de McCann Worldgroup Romania, pentru Vodafone – Race Ready: o idee care duce tehnologia la altitudine prin experiente de ultima generatie. Echipa care a lucrat pe proiect a fost formata din Daniel Strugariu, Senior Art Director si Ruxandra Papuc, Copywriter.

Mentiunile lunii merg catre:

·  Momentum EMC / MCCANN WORLDGROUP ROMANIA cu: “Bar of the world”, local top spin, ca parte din campania de Credential “There is more behind the star” pentru Heineken, realizata de Ramon Gorjanu-Radu (Senior Art Director), Javier Gelpi (Senior Copywriter) si Alecsandra Popa (Copywriter);

·  St. Brendan care au creat “Numa’ bere craft” pentru Klausen Burger. Materialele sunt semnate Alex Malaescu (Art Director) si Andy Daniluc (Copywriter);

 

 

·  Gavrila & Asociatii pentru Entrance, al caror proiect – Entrance Peep Show – este creat de Alina Gavrila-Bortun & Julien Britnic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related