Plamanii si panourile care tusesc

Plamanii si panourile care tusesc

Ne place comunicarea senzoriala. Si, uneori, este folosita pentru a ne aduce cu picioarele pe pamant, in ceea ce priveste cancerul la plamani. OOH-ul "I Had Cancer" vine in contextul campaniei-mama "Listen to Your Lungs", realizata de Fundatia Marie Keating si derulata in aceeasi luna a campaniei "Lung Cancer Awareness".

Evident, sunetele constante de tuse au rolul de a atrage atentia trecatorilor si, speram, de a-i face sa se opreasca pentru a citi mesajul. Ideea agentiei DDFH&B e binevenita, cu toate ca ne cam ia gandurile din directia sarbatorilor de iarna. 

In ceea ce priveste premierele, undeva prin Elvetia lui decembrie 2016, farmacia Apoteket Hjärtat punea primele panouri care tusesc. In statiile de autobuz, acolo unde timpul de asteptare pare mereu un moment bun pentru o tigara. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related