"Mama si fiul", noul spot Cosmote creat de Papaya Advertising pe platforma "Time to listen"

Papaya Advertising a creat "Mama si fiul", cel de-al doilea spot construit pe platforma de comunicare Cosmote – "Time to listen", potrivit unei informari din partea agentiei. Mesajul platformei, inaugurata prin spotul "Fluturele", este ca, spre deosebire de toti operatorii de telefonie care ofera timp de vorbit, Cosmote ofera timp de ascultat.

Mesajul spotului "Mama si fiul" lansat pe 28 octombrie este ca uneori este suficient sa asculti povestile cuiva drag ca sa te simti mai bine, in locul marturisirii preocuparilor unei persoane apropiate.

"Ca urmare a succesului spotului 'Fluturele', ne-am dorit sa extindem platforma de comunicare 'Timp sa ascultam', o abordare deosebita si originala pentru acesta categorie, si sa aratam, mai clar, ceea ce noi, Cosmote, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a numara minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica si inlatura distanta fizica", a declarat Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania) intr-un comunicat emis de companie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

INA MALANCA
acum 7 ani
Spotul "Fluturele" mi-a placut foarte mult, dar cred ca mesajul a fost mai puternic decat brandul Cosmote, intrucat toata lumea vorbea de reclama cu fluturele, dar nimeni nu stia la ce este reclama.


Related