Mercury360 semneaza campania Listen pentru Smart FM

Listen este cea mai recenta campanie Smart FM, semnata Mercury360. Sub sloganul "Muzica. Multi o aud, putini o asculta", noua campanie de comunicare Smart FM a debutat pe 14 septembrie 2009 si va continua timp de o luna atat online (www.smartfm.ro sau blog.smartfm.ro) cat si offline, prin machete si inserturi de presa, carti postale si spoturi radio.

Conceptul, materializat in 4 executii distincte: "The 3 R's", "Emergency on Planet Earth" "Excuse Me Mr." si "Peace on Earth" transpune grafic mesajul campaniei si indeamna ascultatorii Smart FM sa descopere versurile din spatele sunetelor.

"Ceea ce intentionam prin aceste executii este in fapt foarte simplu: sa le aducem aminte celor care au uitat, ca muzica buna are intotdeauna un mesaj bun" spune Tiberiu Papa, Art Director, Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related