[Milka de Craciun] Catalina Ilinca: Este o provocare ca parte din imaginatia mea sa ajunga sub bradul a milioane de consumatori

[Milka de Craciun] Catalina Ilinca: Este o provocare ca parte din imaginatia mea sa ajunga sub bradul a milioane de consumatori

Un area sales manager pentru un lant national de farmacii, dar pasionat de publicitate, Catalina Ilinca este una dintre participantele competitiei de design Milka. Despre ea am aflat ca urmareste cu rigurozitate campaniile si activarile brandurilor din perioada sarbatorilor de iarna, fiind genul careia ii place tot ceea ce inseamna Craciun. Si, atunci, din cele doua pasiuni (publicitate si Craciun) n-avea cum sa iasa decat o lucrare misto. Si pe brief pe deasupra.

Acum, ne intrebam, tu ce ai de gand pentru urmatoarele doua zile, adica pana pe 26 noiembrie? Caci asta-i timpul pe care-l mai ai pana la deadline. Ok, am explicat brieful foarte bine, oamenii (harnici!) au inscris deja peste 100 de lucrari; deci ai putea spune ca totul e rezolvat. Dar sa-ti spunem un secret: asta este o competitie. Trezeste-ti spiritul competitiv si pune-l la treaba indiferent ca e weekend. La final, daca reusesti sa-l activezi, s-ar putea sa te bucuri de niste premii in valoare de 2.000 de euro.

 

Despre Catalina

Sunt absolventa a Facultatii de Farmacie, UMF Carol Davila. In viata de zi cu zi sunt un amestec echilibrat de sotie, mama si area sales manager in cadrul unui lant national de farmacii.

Publicitatea este o pasiune, un domeniu pe care l-am admirat indelung din exterior. Am avut sansa sa ma apropii mai mult de acest domeniu si sa-mi exersez partea creativa prin cuvinte. Sunt jumatatea care da glas imaginatiei pe care Daniel o creioneaza pe hartie.

 

Decizia de a inscrie

Intotdeauna am urmarit campaniile si activarile brandurilor puternice in perioada sarbatorilor. Am considerat ca este o provocare ca parte din imaginatia mea sa ajunga sub bradul a milioane de consumatori. Cu atat mai mult in cea mai frumoasa perioada a anului.

 

Milka, prin filtrul ei

Cuvinte puternice care imbraca un mesaj aproape de sufletul consumatorului de toate varstele, constanta in comunicare. Cine nu s-a uitat dupa vacutele mov la prima vizita in Alpi?

 

Abordarea briefului

Ideea principala este ca noi construim Craciunul prin tot ceea ce facem si ceea ce "cultivam" in jurul nostru. Craciunul este in fiecare dintre noi, este energia cu care ne incarcam si pe care o emanam, acea patratica de ciocolata care transforma o zi obisnuita in una speciala. It's all about and all around Christmas.

 

Relatia cu ciocolata

Ciocolata este partenerul perfect de sarbatori, iti face fiecare zi mai dulce. Ma incadrez la consumatorul care apreciaza gustul, finetea si confortul pe care ti le ofera ciocolata. Chocolate doesn't ask, chocolate understands.

 

Daca tandretea ar fi un personaj dintr-o poveste de Craciun

Tiny Tim. Tandretea nu trebuie sa aiba forma perfecta si nici sa se incadreze in sabloane. Efectele vorbesc de la sine si este indispensabila oricarei povesti cu final fericit.

 

Catre public si juriu

Pentru pubilc: Si tu poti fi Mos Craciun. Pentru juriu: Un oras ca o tableta de ciocolata, cu patratele la fel de dulci si "tandre". Tandretea naste intotdeauna tandrete, esti responsabil de spiritul Craciunului. Indrazneste sa fii tu Mos Craciun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related