Volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations”, lansat la Librăria Cărtureşti-Carusel

Volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations”, lansat la Librăria Cărtureşti-Carusel

Întemeiat pe cele mai reprezentative exemple de bună practică întâlnite în istoria de 15 ani a competiției Romanian PR Award, volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations” este primul demers colaborativ de anvergură al industriei locale de comunicare, reprezentând un efort editorial fără precedent, o încercare de a „strânge rândurile“ și de a reflecta critic asupra conceptelor și valorilor de breaslă.

Structurată în 18 arii de expertiză, cartea recuperează și oferă publicului cazuistică locală din ultimii 15 ani și adaugă, în același timp, o colecție extinsă de idei și opinii despre practica actuală și viitorul profesiei de relații publice. În alcătuirea acestui volum au fost implicați nu mai puțini de 54 de editorialiști, practicieni în comunicare, din domenii dintre cele mai diverse, fapt ce conferă volumului anvergura unui adevărat manual practic și un companion în analiza și studiul practicii locale de relații publice. Volumul este deschis de condeiul a doi distinși autori consacrați - James E. Grunig, profesor emerit al Universității Maryland, și Aneta Bogdan, un nume de referință în brandingul românesc.

Cele 95 de proiecte selectate pentru cazuistica acestei cărți au fost distinse cu Golden Award for Excellence la Romanian PR Award, în perioada 2003-2016, conferind volumului și o substanțială dimensiune documentară. Aceste programe sunt mărturia vie a evoluției preocupărilor industriei locale de comunicare în acest interval și reflectă, într-o oarecare măsură, neliniștile și speranțele societății românești de-a lungul ultimilor 15 ani.

Ele vorbesc despre instituția parteneriatului și valorile care o compun, despre drepturile celorlalți și responsabilitățile față de ei, despre efortul comunicatorilor de a-și înțelege publicurile, despre talentul nostru de a asculta și de a integra așteptările diferitelor categorii de stakeholderi în strategiile organizaționale și de afaceri.

Cartea porneşte de la o convingere simplă care mi s-a relevat după mai bine de 15 ani de implicare în proiecte ample ale industriei. Relaţiile publice nu pot fi practicate ca profesie, ca funcţie de management acceptată de organizaţii şi societate, fără ca practicienii să deţină un corp de cunoştinţe solid, bazat pe studiu, dialog şi exerciţiul reflecţiei.“ – Dana Oancea, editor coordonator.

În cei zece ani de când fac parte din juriul Romanian PR Award, am fost martorul progresului remarcabil al domeniului relațiilor publice în România. Bunele practici ale finaliştilor distinşi cu aur, prezentate în această carte, reflectă abordarea relaţiilor publice din unghiul managementului strategic, mulțumită căruia diversele publicuri își fac auzită „vocea” la masa deciziilor.

Totodată, se remarcă atenţia sporită acordată sustenabilităţii şi responsabilităţii sociale, precum și unor programe de incluziune socială a unor publicuri adesea ignorate de către organizaţii. Această carte demomstrează că relaţiile publice sunt acum o adevărată profesie în România.” - James E. Grunig, Profesor Emerit, University of Maryland.

Cartea este o achiziţie (cadou ideal) pentru toţi cei interesaţi să cunoască stadiul la care a ajuns practica locală de relaţii publice - pentru colegii din echipele inhouse, pentru consultanţii agenţiilor de profil, pentru antreprenori, cadre didactice, studenţi şi aspiranţi la o carieră în PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related