60 de secunde despre Marea Unire, prin ochii regizorului britanic Laurence Dunmore

60 de secunde despre Marea Unire, prin ochii regizorului britanic Laurence Dunmore

O poveste adevărată, un erou care nu a renunțat în fața imposibilului, o călătorie care a durat ani şi s-a întins pe mii de kilometri, a marcat zeci de locuri și oameni și a oferit o moștenire națională românilor. Toate acestea sunt povestite în 60 de secunde de cineastul englez Laurence Dunmore, în spotul de Anul Nou al BRD. O misiune dificilă ca și istoria pe care se bazează, care l-a intrigat și convins pe regizorul britanic să se urce în primul avion către România.

Laurence Dunmore este regizor de film, cunoscut mai cu seamă pentru “The Libertine”, o producție ce îi are în distribuție pe Johnny Depp și John Malkovich, precum și de advertising, lucrând de-a lungul timpul pentru mai multe campanii ale unor branduri globale importante. În campania de Anul Nou a BRD, Laurence Dunmore își prezintă viziunea cinematografică într-un spot bazat pe o poveste reală despre pasiune, perseverență și depășirea adversităților.

“Când am primit scenariul, am fost imediat intrigat și am căutat să aflu mai multe despre eroul principal și viața lui. Nu am mai fost în România, dar auzisem foarte multe lucuri pozitive despre industriile creative și de producție de film. Am înțeles că am în față ocazia unei abordări cinematografice epice datorită călătoriei uimitoare prin care ne poartă voința eroului de a-și urma pasiunea, de a nu renunța și de a-și duce drumul până la capăt. În orice producţie cinematografică, indiferent de lungime sau format, există elemente de storytelling care, dacă sunt bine combinate, pot transporta publicul în timp, dincolo de orice barieră de loc sau moment istoric. Pe ele am mizat pentru a transforma o poveste reală, și epică în același timp, într-un film de 60 de secunde”, a spus Laurence Dunmore, regizorul campaniei BRD.

 

“Așa cum am făcut în ultimii ani, revenim, la începutul lui 2018 – an cu o semnificaţie aparte pentru România – cu un îndemn de a merge până la capăt şi de a ne urmări pasiunile şi idealurile, ilustrat printr-o poveste adevărată, legată de identitatea națiunii. Este o poveste care a inspirat şi a strâns în jurul ei o echipă pasionată şi a convins un cineast ca Laurence Dunmore să se implice”, a adăugat Sabina Ştirb, brand communication manager la BRD.

Campania de Anul Nou a BRD este concepută de Propaganda și produsă de MultiMedia Est.

 

TVC

Laurence Dunmore și-a început cariera ca graphic designer, lucrând în industria muzicii și a cinematografiei. A făcut trecerea către producție video și regie, reușind să se afirme într-un timp foarte scurt. A câștigat Leul de Argint la Cannes, în anul 2001, și Leul de Aur, un an mai târziu. „The Libertine”, filmul de debut al regizorului britanic, i-a adus acestuia 8 nominalizări la British Independent Film Award, printre care și cea pentru „Cel mai bun regizor”.

 

Despre campaniile BRD de Anul Nou

Din 2015 și până în prezent, BRD a lansat alte trei campanii de Anul Nou, abordând teme precum teama de eșec, ambiția, nevoia de dezvoltare și motivația cu mesaje de inspirație pentru români și planurile lor. 

Campaniile BRD pentru Anul Nou ies din tiparele advertisingului clasic, promoțional, pentru a defini viziunea și strategia brandului pentru anul care urmează.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related