Godmother realizeaza creatia pentru o serie de evenimente BASF

Godmother realizeaza creatia pentru o serie de evenimente BASF

In urma unui pitch derulat la finalul anului trecut, Godmother a castigat creatia pentru o serie de evenimente BASF; lansari de produse, simpozioane de iarna, o competitie dedicata producatorilor de vin sunt evenimente reprezentative pentru BASF iar Godmother a propus pentru fiecare eveniment un concept diferit.

Lansarea noului fungicid Sercadis este primul eveniment la care s-a colaborat. Schitarea conceptului a pornit de la un beneficiu cheie al produsului si anume siguranta unei recolte sanatoase, datorita inovatiei din spatele Sercadis.

Conceptul Recolte de colectie a pus lansarea Sercadis in luminile reflectoarelor, mutand actiunea direct pe catwalk, in cadrul Hotelului International din Sinaia. Proiectii 3D, prezentare de moda si butaforii care sa sustina conceptual au fost cei 3 piloni din implementare.

 

Alice Gavril:

“Godmother are o expertiza bogata in agribusiness, iar asta ne-a ajutat sa intelegem rapid asteptarile clientului. Faptul ca un brand matur si cu prezenta globala a fost deschis la o abordare creativa a venit ca o surpriza placuta si a motivat echipa sa lucreze pe aceste proiecte.”

 

 

Simpozioanele de iarna se desfasoara in 8 orase din tara si aduna peste 3000 participanti in total.

La nivel conceptual, Godmother s-a concentrat pe un mix intre fotbal dintr-o alta perspectiva si agribusiness, rezultand Elita Campionilor din Agribusiness. Daca numele ne duce cu gandul la campionate, scena i-a transpus pe fermieri direct pe terenul de fotbal, iar Gavril Balint si Bogdan Stelea i-au surprins placut pe cei din sala prin prestatia lor. Cei doi fotbalisti cu renume au facut analogii intre produsele prezentate si experientele lor din fotbal; De la sisteme de aparare in fotbal, la inovatie in sportul rege , recorduri obtinute de invitati sau pregatirea pentru marea performanta – toate in paralel cu produsele prezentate fermierilor.

 

Echipele acestor proiecte:

Echipa BASF:

Andreea Butaru - Marketing Communication Teamleader
Mircea Chetrone – Marketing Manager

 

Echipa Godmother:

Alice Gavril – Client Service Director
Gabriel Niculae – Senior Art Director
Gelu Florea – Senior Art Director
Sabrina Vlasceanu – Creative Copywriter
Denisa Palasan – BTL Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related