[Povesti de crowdfunding] Esti fan daca dai bani sa se faca albumul, nu doar daca-l cumperi cand e gata

[Povesti de crowdfunding] Esti fan daca dai bani sa se faca albumul, nu doar daca-l cumperi cand e gata

Lasati jena acasa! Unii ar spune ca acesta e un sfat universal aplicabil ca sa reusesti in viata, dar noi continuam sa vorbim de campanii de crowdfunding si proiecte misto. Deci iata sfatul sfatul lui Vlad Chertes, chitaristul celor de la The Glass Fish, daca vrei sa ai o campanie care, la final, sa stranga banii necesari: lasa jena acasa. In cazul trupei, banii acestia (23.000 de lei) au fost stransi pentru albumul "The Glass Fish"

Am reusit sa strangem banii de la 130 de persoane. Donatorii au fost in proportie de 60-70% prieteni sau colegi de serviciu, restul de 30-40% fiind oameni pe care nu-i cunosteam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related