De la Drumul Taberei la „Drumul Taberelor”

De la Drumul Taberei la „Drumul Taberelor”

Nu, nu schimbă nimeni numele cartierului bucureștean, dar Immochan și Heraldist&Wondermarks au ambiția să îl ajute să se transforme dintr-un cartier într-o comunitate.

Asistăm la o schimbare importantă în România: redescoperirea ideii de comunitate și a puterii ei; oamenii încep să se strângă în jurul unui scop comun, încep să colaboreze cu credința că pot schimba în bine lucrurile din jur.

Immochan, dezvoltator imobiliar de proiecte multifuncționale care animă și completează viața socială, a intuit această schimbare și a decis să i se alăture, transformând Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei într-o scenă pentru comunitățile din cartier.

 

 

Cum transformăm un CARTIER într-o COMUNITATE?

„Drumul Taberelor” este locul de unde ne dorim să înceapă transformarea cartierului în comunitate. Iar pentru că schimbarea autentică pornește de la noi, am început deja să lucrăm la ea cu credința că „Drumul Taberelor” va deveni mai mult decât un loc pentru cumpărături.

Inspirat de forfota comunității, energia locuitorilor cartierului și interacțiunile cotidiene, „Drumul Taberelor” devine un liant între diferitele tabere, un spațiu în care se întâmplă tot timpul ceva interesant.  

Elemente care formează noua identitate a centrului comercial au reieșit în urma interviurilor și a dialogului inițiat pe un eșantion reprezentativ al locuitorilor din cartierul Drumul Taberei în perioada iulie – septembrie 2017. Datele colectate arată că oamenii vor să schimbe tonurile de gri ale cartierului, își doresc locuri vii, colorate și, mai mult, au nevoie de un loc unde să petreacă timp de calitate și să socializeze.

Ca urmare, Drumul Taberelor își propune să dea culoare cartierului și prin noile servicii și spații oferite să îi facem pe oameni să reacționeze și să relaționeze, toate manifestările viitoare ale acestui brand vor fi gândite să aducă împreună oamenii din carter, pentru binele comunității lor.

Și pentru că toate acestea trebuiau să fie reflectate în noua identitate a centrului comercial, Immochan a invitat Heraldist&Wondermarks să se alăture proiectului.

 

Un nou nume

Inspirat din viața comunității Drumul Taberei, noul concept își propune să ducă la un alt nivel experiența clientului în centrul comercial, pentru că oamenii își doresc ca locurile unde își petrec timpul să reflecte stilul lor de viață.

Conceptul este unul foarte ambițios, și marchează trecerea de la cartier la comunitate,  o comunitate care crește împreună, având ca loc de întâlnire tocmai acest centru comercial, centru care se va numi „Drumul Taberelor”.

 

„Încă de la briefing, ne-a inspirat viziunea echipei de brand despre ce ar putea însemna un centru comercial într-un cartier. Cartierele noastre merită să fie mai mult decât un loc pentru cumpărături. Iar Immochan dorește să creeze o nouă “specie” de centru comercial în Drumul Taberei, care să fie inima comunității și o platformă pentru proiecte care implică oamenii din cartier. Am crezut de la început în această idee și împreună cu echipa Immochan, care este foarte implicată și motivată, am creat identitatea și o altfel de campanie de comunicare, care implică participare activă din partea locuitorilor cartierului.”, a declarat Mirela Angelescu din partea Heraldist.

 

Transformarea a început cu conceptul arhitectural, unde spații noi au fost gândite special pentru socializare și comunicare - food court, spații de bibliotecă, relaxare, sport, locuri de joacă și un community hub unic în România, prin prisma faptului că există într-un centru comercial și are scopul de a servi drept platformă de activare civică urbană a unei comunități în devenire. Toate aceste activități au menirea să înlăture barierele dintre oameni și să aducă laolaltă întreaga comunitate locală.

 

„Drumul Taberelor” devine centrul comunității din Drumul Taberei, un centru comercial care oferă mai mult decât cumpărături, oferă relaxare, timp de calitate și oportunități de socializare – un loc care aduce împreună “taberele” diferite din cartier. Aceste “tabere” pe care le aducem împreună, sunt diversele comunități care locuiesc în cartier și care au multe în comun, de la preocupări comune la diverse activități și hobby-uri, pe care le aducem laolaltă pentru a dezvolta împreună o comunitate puternică, unită.

 

„I-am zis “Drumul Taberelor” pentru ca e mai mult decât un centru comercial, vine la pachet cu un centru pentru comunitate, un spațiu care sa faciliteze întâlnirea ‘taberelor’, adică a grupurilor diverse care dau viață cartierului. Toate manifestările viitoare ale acestui brand vor fi gândite să aducă împreună oamenii din carter, pentru binele comunității lor.

Si logo-ul e o vizualizare a ideii centrale: este o reprezentare stilizată a hărții iconice a cartierului, formată din mai multe ‘tabere’, mai multe culori și forme care vin împreună și formează un spațiu  comun, ‘Drumul Taberelor’.”, a declarat Adrian Docea din partea Heraldist.

 

Un nou logo

Logo-ul reinterpretează harta cartierului Drumul Taberei, exprimând diversitatea comunităților, reprezentate prin zone de culori diferite, vii și pline de energie.  Fiecare dintre culorile prezente în logo reprezintă un atribut asociat cartierului: de la turcoazul transparent al lacului din parcul Moghioroș, la oazele verzi de natură din mijlocul cartierului, până la portocaliul fațadelor. Zonele diferite se unesc și se întâlnesc la îmbinarea arterelor principale, redând ideea de conexiune, de împreunare.

 

„Identitatea „Drumul Taberelor” ne-a plăcut și ne-a intrigat. Era despre Drumul Taberei, însă introducea o noțiune nouă și am vrut să aflăm ce cred oamenii cartierului despre aceasta. Reacțiile lor, care au reieșit în urma unui amplu studiu calitativ și cantitativ pe care l-am făcut, au contribuit la definitivarea identității noului brand. Suntem încântați de rezultatul final, care îmbină elemente identitare locale cu un suflu nou, urban, menit să ofere clienților timp de calitate și de socializare.”, a declarat Sofia Teleanu, Marketing Manager Immochan România.

 

Immochan crede că imaginea unui oraș este reflectată de societatea care trăiește în el și de aceea, ca actor urban, își asumă rolul de “dezvoltator-urbanist” venind în întâmpinarea nevoilor oamenilor și orașelor prin proiecte noi, inovatoare.

Heraldist&Wondermarks oferă companiei Immochan România servicii de strategie și identitate de brand, dezvoltă și implementează strategia de comunicare ce reunește componente de ATL, BTL digital, PR.

 

Immochan România a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Immochan și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Avantgarden Immo Invest și office, prin Coresi Business Park, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov, în parteneriat cu Ascenta Management. 

Immochan își asumă rolul de GLOBAL URBAN PLAYER, un facilitator și integrator urban, ce creează proiecte cu funcțiuni mixte și parteneriate de calitate care contribuie la dezvoltarea României.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related