Adrian Docea, despre Heraldist & Wondermarks: Nu suntem nici corporatie, nici freelanceri, suntem un animal nemaivazut. Un fel de brotherhood, un model de "cooperativa de advertising"

Adrian Docea, despre Heraldist & Wondermarks: Nu suntem nici corporatie, nici freelanceri, suntem un animal nemaivazut. Un fel de brotherhood, un model de "cooperativa de advertising"

La Cluj se coace ceva de ceva vreme incoace, cu o scanteie pornita din Berlin.

Acolo se gaseau Adrian Docea (Creative Director, Heraldist & Wondermarks) si Elena Hurjui (Strategy Director) intr-o pauza de advertising cu rol de catalizator. Ulterior, cu creionul pe blueprint-ul de agentie, au facut niste modificari - niste procese flexibilizate, cateva ajustari la ierarhie, adaugarea de prioritati noi samd. 

A iesit Heraldist & Wondermarks (H&W)o agentie bazata pe un model cooperativ. 

H&W recruteaza seniori cu zeci de ani la activ in publicitatea internationala, care devin actionari din prima zi in care se alatura agentiei. Misiunea: constructia de branduri. Cel mai de preferat, in moduri deloc confortabile si pe trasee necunoscute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related