INTERACTIONS oferă DATAMART, o soluție pentru stocarea și accesarea datelor consumatorilor în deplină securitate și conformitate cu solicitările GDPR

INTERACTIONS oferă DATAMART, o soluție pentru stocarea și accesarea datelor consumatorilor în deplină securitate și conformitate cu solicitările GDPR
  • Stocare în interiorul granițelor României
  • Interfață de accesare a datelor în timp real cu logarea oricărui acces, vizualizare sau export de date

 

Ce oferă DATAMART clienților care doresc să fie în deplină conformitate cu prevederile GDPR:

  • Datele sunt stocate pe un server complet securizat, total separat de orice webserver public. Orice acces la date, vizualizare și export se realizează doar din spatele unei interfețe intuitive, securizată cu user și parolă. Orice export este ulterior encriptat cu o cheie pe 4096 biți care este disponibilă doar offline.
  • Datele personale sunt prelucrate la cel mai înalt nivel de agregare și cu cel mai mic grad de detaliere necesar pentru îndeplinirea scopului. Se vor putea face segmente de raportări fără accesarea întregii baze de date (ex: se poate genera un raport prin exportarea unei singure coloane din baza de date).
  • Aplicația de management a bazei de date este complet customizabilă pentru fiecare proiect în parte, conform raportărilor solicitate per proiect.
  • Fiecare generare de download a unor date personale este securizată. Raportul astfel generat este disponibil doar timp de 2 ore de la generare.
  • Orice interacțiune cu sistemul de stocare al datelor este memorat (log) astfel încât să existe în permanență o evidență a acțiunilor de accesare și modificare a bazei de date.
  • Capabilitatea de integrare sigură cu alte sisteme, în scenariul în care se solicită transferul de date (inclusiv în timp real) către o altă aplicație existentă la client.
  • Permite consumatorilor să își exercite drepturile de ștergere, anonimizare etc, conform legislației în vigoare.

 

“Putem să considerăm 25 mai 2018 un T0 al securității datelor cu caracter personal. Odată cu noile prevederi, consumatorii își pot exprima liber acordul de înscriere în anumite baze de date și nu mai pot fi ținta colectării în masă. Datele personale colectate vor deveni astfel și mai valoroase. Misiunea noastră este să oferim o metodă performantă și totuși simplă de utilizat, astfel încât datele clienților să fie stocate în deplină siguranță și legalitate” declară Adrian Alexandrescu (Managing Partner-Interactions Marketing).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related