[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei

[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei

Iata un obiectiv bun pentru 2022: Sa lucram mai destept si mai putin. Mai ales ca acum avem multe din uneltele necesare pentru a automatiza multe procese, spune Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions & Mediapost Martech. Daca in 2010 spuneam "there’s an app for that", in 2022 putem spune "there’s a tool for that" si nu mai trebuie sa reinventam roata cu fiecare campanie. 

Altfel, piata de comunicare a fost influentata cel mai mult de presiunea normalitatii intr-un context cat se poate de anormal, crede Adrian. 

Piata de comunicare din Romania a mers pe trendul ascendent intalnit la nivel global. Surpriza este ca acesta crestere se intampla in ciuda problemelor din aprovizionare, in ciuda incertitudinilor pandemice sau a inflatiei care a urcat la 8,19% în luna decembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mediapost Martech

Serviciile Mediapost Martech acopera domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation. Ca parte a grupului Mediapost, ce include si Interactions precum si alte companii de comunicare si marketing... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related