Smite recrutează cu VR și pe Snapchat

Smite recrutează cu VR și pe Snapchat

Dacă anul trecut agenția de publicitate Smite și-a ales internii în urma interviurilor în Snapchat, anul acesta candidații au avut parte de o porție de virtual reality, live din birourile de creație și client service. Ambele la PR&AD Fair.

Importanța online-ului în lumea HR a crescut enorm în ultimii ani. Un studiu Adweek arată că 92% dintre cei care recrutează folosesc rețelele sociale. La fel de eficiente și de atractive pentru tinerii profesioniști sunt și metodele mai puțin convenționale de intervievare.

„Înțelegem contextul și tinerii de azi. Știm că sunt bombardați cu oferte și vrem să facem cumva diferența. Noi suntem relaxați, deschiși. Și ne dorim în echipă oameni pe aceeași lungime de undă”, spune Răzvan Telegescu (account manager Smite).

 

Anul trecut agenția a participat la PR&AD Fair cu interviurile Snapchat. Participanții la târg erau invitați să se așeze în fața camerei, să își aleagă filtrul preferat și să tragă la sorți trei întrebări la care să răspundă cât se poate de serios: „Skittles sau M&M’s?”, „Maioneză sau ketchup?”, „La mare sau la munte?”. S-au strâns aproape 100 de CV-uri. 5 interni au fost selectați în urma interviurilor ulterioare din agenție.  Programul de internship a fost plătit și a oferit șansa unei angajări permanente.

Robert, unul dintre internii de anul trecut, a fost gazda Smite la ediția de anul acesta a târgului. De data asta candidații „s-au plimbat” prin agenție și au căutat indicii prin birou cu ajutorul unor ochelari VR. Ne-am distrat și am testat simțul umorului: viitorii copywriteri au fost provocați să compună pe loc o scurtă declarație de război, folosind termenii „cizme de cauciuc”, „pește” și „aghiazmă”. Cei dornici să intre în echipa de client service au avut de ales între „ciocolată albă sau ciocolată neagră” și de dezlegat marele mister „are clientul întotdeauna dreptate?

Cel mai apreciat a fost turul virtual al agenției. Participanții care au testat ochelarii VR au apreciat posibilitatea de a depăși granițele unui interviu clasic și de a se plimba, pentru câteva minute, prin birourile de creație, de client service și chiar prin studioul de editare foto-video.

Pozițiile de internship deschise în această perioadă la Smite sunt în departamentele de client service, copywriting, graphic design și editare audio-video.

Smite este o agenție de creație independentă full service, parte a Smite Group din care mai fac parte Hospitality Culture Institute, platforma video Pe Plus și agenția de video marketing VM400 i2.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related