MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, continuă primul său proiect de responsabilitate socială dedicat protejării mediului - Facem România verde, prin lansarea celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor. În cea de-a doua etapă a campaniei de CSR, dezvoltată și implementată alături de agențiile pastel și Jazz, MedLife duce mai departe legământul de a face România bine. 

Cea de-a doua etapă a campaniei este susținută și în mediul digital prin platforma dedicată proiectului, unde actualii și viitorii părinți își pot înscrie promisiunile. Toate gândurile pozitive ale părinților vor fi incluse simbolic în Capsula Timpului care va fi la rândul ei plantată în pădurea MedLife în următoarea etapă a campaniei.

 

"Anul trecut am început plantarea puieților pentru fiecare nou-născut din materinitățile noastre, iar prima recunoaștere a venit la scurt timp. Facem România verde a primit Premiul al II-lea la categoria Campanii CSR în Social Media la ultima ediție Romanian CSR Awards. Această apreciere ne-a determinat să ducem mai departe promisiunea unui viitor mai bun pentru generațiile viitoare și așa s-a născut ideea de a crea cea mai lungă scrisoare de promisiuni ale părinților pentru un viitor mai verde. Este proiectul nostru de suflet care ne aduce împreună și care în același timp unește părinții din toată țara. Credem că zâmbetul inocent al unui copil abia venit pe lume este o încurajare pentru toți cei care se încăpățânează să vadă binele din fiecare mâine. Este totodată o promisiune ce merită să prindă rădăcini", a declarat Ina Bădărău (PR Manager MedLife).

 

 

Demersul survine celei de-a doua etape a campaniei Facem România verde care a demarat cu o nouă acțiune de plantare pe data de 5 mai. De la începutul proiectului, angajații MedLife împreună cu membrii echipei Fundației Conservation Carpathia au plantat 28.000 de puieți.

Proiectul de CSR dedicat protejării mediului înconjurător este încă o dovadă a faptului că MedLife se implică activ în găsirea celor mai bune oportunități pentru dezvoltarea României. Campania a fost demarată în toamna anului 2017, tocmai pentru a veni în sprijinul societății în ceea ce privește construirea unui mediu înconjurător mai sănătos pentru generațiile viitoare. În plus, campania este susținută și printr-o serie de proiecte și acțiuni de PR.

MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare baza de clienţi pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală.
Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.

Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Începând cu 2009 a deschis sau a achiziționat 83 de unități medicale. Echipa sa puternică si experimentată de management a fost capabilă să creeze si să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.

Echipa de lucru pentru dezvoltarea campaniei Facem România verde:

Echipa MedLife:
Ina Badarau – Public Relations Manager
Andreea Laca – PR Specialist
Alis Lupu – PR Specialist
Sorina Diaconu – Group Marketing Manager
Simona Iliescu – Marketing Manager
Alexandru Vladu – Digital Marketing Specialist
Diana Grosu – Marketing Specialist
Mariana Ursoi – Customer Analyst

Echipa pastel:
Simona Mincu – Head of PR
Oana Ciornia - PR Manager
Mihaela Stoica – Client Service Director
Horia Cucuta – Motion Designer
Cristina Icnotiu – Art Director
Ionuț Ungureanu – Copywriter
Roxana Sava – Copywriter
Roxana Gheorghe – Account Executive

Jazz Communication team:
Alina Varlanuta – Group creative and Copywriter
Raluca Matei – Head of art
Andrei Antal – Junior Copywriter
Georgiana Rotaru – Accout Director
Alexandra Coanca – Account Executive
Andreea Calarasu – Creative planner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related