Si-mo-na. Victoria ei și plânsul nostru

Si-mo-na. Victoria ei și plânsul nostru

Nu suntem cu politica sau sportul pe aici, dar suntem și noi oameni și luăm în brațe momentele istorice. Și recunoaștem că plângem la ele, iar asta nu e nici măcar atât de ridicol pe cât ar părea, pentru că nu am fost singuri. A fost frumos sâmbătă când Simona Halep a câștigat primul ei turneu de Grand Slam la Roland Garros. Și chiar dacă au mai fost și alte lucruri sâmbătă, care nu pot fi ignorate și nici nu ar trebui, noi ne întoarcem la victoria Simonei și o mai ținem puțin în brațe. Pentru că rar se întâmplă ca în România să plângă atâția oameni în același timp și tot la fel de rar se întâmplă ca un sportiv român să fie aplaudat de întreaga planetă. 

Ba sunt atât de puțini că, iată, aproape încap într-o poză:

De altfel, Hagi simțea ceva cu două zile înainte:

Și dacă tot suntem la Hagi, a reapărut și poza asta la suprafață, din trecutul lor:

Că veni vorba de ștafetele istoriei:

Apoi, s-au bucurat și brandurile. Cea mai frumoasă figură au făcut-o cei de la Nike, cu un outdoor gigantic în timp real chiar în inima New Yorkului, deși Simona Halep tocmai învinsese în finală o americancă:

În țară, Dorna și Dedeman i-au mulțumit campioanei:

 Dar să ieșim iar în afara granițelor și să facem și un tur internațional:

S-a întâmplat și niște trolling:

Altfel, pe Facebookul românesc, au fost câteva metafore groase cu România și Halep, s-au folosit cuvinte ca salvare și idoli, apoi iritările obișnuite că e un sport individual, că nu are treabă tribul, că huo, că vai, aproape că îți era și frică să te bucuri, dar până la urmă emoția a fost mai puternică, iar momentul frumos a avut ecou. Iar oamenii au plâns și apoi au avut curajul să recunoască:

 

Tot de pe Facebook am aflat că și colegul Codruț a plâns. Dar cine nu a plâns sâmbătă, de fapt?

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related