Eurosport își trimite fanii la Roland-Garros și îi încurajează să transmită mesaje pentru jucătorii preferați printr-o campanie OOH

Eurosport își trimite fanii la Roland-Garros și îi încurajează să transmită mesaje pentru jucătorii preferați printr-o campanie OOH

Anul acesta, Eurosport este alături de fanii tenisului cu o campanie specială de Roland-Garros, dedicată pasiunii românilor pentru tenis.

Astfel, pe perioada turneului (26 mai – 9 iunie), Eurosport desfășoară o activare OOH în Piața Presei Libere și în Piața Universității, unde a amplasat două mingi de tenis supradimensionate pentru a crește nivelul de awareness pentru turneu. În Piața Universității, pietonii au posibilitatea să înregistreze un mesaj video pentru jucătorii favoriți, mesaj care poate fi transmis ulterior de Eurosport pe TV sau Facebook.

Mai mult, până pe 2 iunie, Eurosport le pregătește fanilor un concurs inedit, prin care pot câștiga o experiență completă la finala de simplu feminin de la Roland-Garros (Paris, Franța). Pentru a intra în concurs, cei interesați trebuie să răspundă corect la întrebarea adresată de comentatorii Eurosport pe parcursul meciurilor televizate. Astfel, între orele 12:00 și 20:00, comentatorii vor adresa câte o întrebare diferită în fiecare zi până duminică, 2 iunie. Telespectatorii trebuie să trimită răspunsul corect la întrebarea zilei pe platforma dedicată a concursului.

Câștigătorul va fi ales prin extragere legalizată, iar premiul constă în cazare, transport și bilete de acces la finala de simplu feminin din data de 8 iunie, pentru două persoane (câștigător + un însoțitor).

Eurosport va transmite peste 250 de ore de tenis de la al doilea turneu de Mare Șlem al anului. De asemenea, platformele digitale ale Eurosport (eurosport.com, eurosport.ro, paginile de social media) vor pune la dispoziția fanilor conținut exclusiv cu privire la turneu, care să completeze experiența de vizionare a fanilor.

Eurosport transmite turneul de la Roland-Garros din 1989 și deține drepturile de difuzare ale acestuia până în 2021, inclusiv. 

 

Eurosport, destinația pentru sport nr. 1 din Europa, stârnește pasiunea pentru sport a fanilor și îi conectează la cele mai importante evenimente sportive din lume. În calitate de Gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport a oferit experiența supremă a Jocurilor Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018 pentru mai mulți oameni, pe mai multe „ecrane” ca niciodată, prin intermediul canalelor locale Eurosport. În mod clar definite ca fiind Gazdele Ciclismului, ale Tenisului de Mare Șlem și ale Sporturilor de Iarnă, canalele Eurosport - Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews - au în total 242 de milioane de abonaţi, în 75 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 42 milioane de vizitatori unici pe lună și, împreună cu aplicația Eurosport (disponibilă prin iOS și Android), sunt unicele locuri unde fanii vor putea urmări online Eurosport în orice moment pe mobil sau tabletă. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related