Gabriela Bartic: Când am început să lucrez în domeniu, brandurile erau undeva într-o stratosferă și mai coborau uneori către consumatori, acum dinamica e exact invers

Gabriela Bartic: Când am început să lucrez în domeniu, brandurile erau undeva într-o stratosferă și mai coborau uneori către consumatori, acum dinamica e exact invers

În 20 de ani, lumea marketingului s-a schimbat cu susul în jos: azi, consumatorul e în stratosferă și brandurile fac tot ce le stă în puteri să îl păstreze acolo, sus și fericit, spune Gabriela Bartic. Gabriela a început în 1999, la Polirom, pe vremea când exista un singur calculator cu conexiune la internet în departament și jurnaliștii chiar citeau cărțile despre care scriau. Au urmat RAO, apoi Realitatea Cațavencu, Think Digital și, recent, Dent Estet.

Știi cum e când te trezești într-un rol care ți se potrivește dar care te sperie în fiecare zi? Ei, așa eram eu în marketing. NU am ales eu marketingul, dar mi-a plăcut mult de tot.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related