Huawei lansează o nouă campanie, cu bannere, typos și fani încurajați să le corecteze

Huawei lansează o nouă campanie, cu bannere, typos și fani încurajați să le corecteze

Între un copy bun și un banner de pe care lipsesc litere stă un proofread făcut pe grabă. De două ori. Sau un DTP care s-a rezumat la copy-paste.

 

Sau, poate, o idee de campanie Huawei care îți poate aduce ultima generație Huawei Y6.

E în natura internauților, a devoratorilor de Social Media și a iubitorilor de advertising să vadă, ca nimeni alții, greșelile de pe bannere și să le urce pe internet. Pentru ei, cei care nu iartă niciun indoor, outdoor sau online banner, Huawei lansează campania Găsește detaliul lipsă, vizibilă în mall-urile din marile orașe și pe canalele brandului, recompensând spiritul de observație cu un telefon care nu lasă să îți scape niciun detaliu.  

Ultima generație Huawei Y Series oferă imagini la rezoluție mai mare decât modelele anterioare, de 729 x 1440 pixeli și sunt dotate acum cu ecran FullView. Sau, așa cum poate fi văzut în online și offline - FulView, ceea ce pentru utilizator înseamnă imagini la o calitate mai bună și detalii mult mai clare.

Odată cu aceste lansări, brandul îi susține pe toți cei care nu pot lăsa un banner necorectat sau, din principiu, nu iartă niciun typo, dându-le șansa de a câștiga un telefon care să le susțină atenția la detalii – Huawei Y6 2018.

Concursul este deja în desfășurare și poate fi accesat pe pagina oficială de Instagram Huawei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related