Vasectomie in verde pal

Cine isi mai aduce aminte de primul logo Connex ? Acela de un verde strident, cu x-ul facut realmente franjuri, care te trimitea cu gindul la storurile de plastic ce abia isi faceau aparitia pe piata larga. Era vremea la care, prin agentii, era la moda slagarul "sa fii pe brief". Adica sa-i propui clientului exact ce-i trecea lui prin cap sa-ti ceara intr-un stil de cele mai multe ori aiuristico-literar. Connex a cerut la acelasi moment "culoare calda, prietenoasa, linistitoare". Si l-au linistit in verde.

O reteta de brief foarte bun nu exista nici acum in multe dintre relatiile mioritice romantate "agentie - client". In lipsa legitimarii necesitatii de strategic planner-i, problema aflata la primii pasi timizi ai rezolvarii sale, nici brief-urile interne pe autostrada client service - creatie nu pot fi banuite de foarte multe legaturi cu realitatea. In fond, cind recruteaza un account, multe agentii inca mai pica in plasa teribila a background-ului de vinzari prezentat de candidati. In consecinta, baieti si fete care au "servisat" prin FMCG sau in diverse alte combinatii, de la imobiliare pina la spatii publicitare in mass-media, ajung lesne la concluzia ca sint de-a dreptul legitimati sa se transforme in interfata client - creatie, ca doar si aici tot vinzari se cheama ceea ce fac ei, nu-i asa ?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related