Nu e ușor să fii ecologist de firmă

Nu e ușor să fii ecologist de firmă

Se intampla uneori sa fim chemati pe Facebook in mijlocul unor discutii importante, in caz ca ne-ar sta gandul in alta parte. Niste oameni ne-au invocat in miezul unei conversatii despre facerea unui nou dictionar al limbii de lemn, altii ne atrag atentia cand gasesc contradictii logice sau se feresc de la cine stie ce filosofii, sa nu ii tragem in poza. Acum ne-am auzit strigati in toiul unei polemici despre brand si reciclare. Erau si Costelus si Nelu pe acolo, i-am salutat politicos si apoi ne-am interesat despre ce este vorba.

Este vorba de noua gama adidas, facuta din plastic reciclat din oceane.

 

Pretul unei perechi ajunge pana la 200 de dolari. Cam scump, au zis cativa romani, si daca tot treceau pe acolo, au lasat si niste glumite in drum:

Altii cred ca e mentalitatea de roman care impiedica salvarea planetei:

Dar glumite de genul uau, nu imi pot permite nici macar plastic aruncat in ocean s-au dat si pe Youtube:

Morala fabulei ar putea fi ca, uite, poti sa fii si ecologist de firma, daca alte tipuri de reciclari sunt prea complicate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related