Alexandru Negrea: Cea mai mare problema a cursantilor intalniti de mine e continutul de pe Facebook - strategie, implementare si masurare

Alexandru Negrea: Cea mai mare problema a cursantilor intalniti de mine e continutul de pe Facebook - strategie, implementare si masurare

Alexandru Negrea e unul dintre cei cinci profesionisti care vor sustine workshop-uri pro bono in a doua parte a programului I learn, I help, despre digital marketing. Programul a fost creat in sprijinul Smarandei Milu Nemethi, care are nevoie de ajutorul lui si al nostru pentru a invinge lupta cu o boala grea.

Pe principiul "niciodata nu poti sti prea multe, mai ales despre Facebook", Alexandru Negrea isi propune sa le arate participantilor care sunt cele mai bune cai de a folosi Facebook pentru a se dezvolta pe sine sau brandul pentru care lucreaza, le va vorbi despre Facebook Ads – Remarketing si Conversion Tracking, despre reachul organic si limitarile retelei, dar si despre storytelling si masurarea performantei pe Facebook. Workshop-ul lui va avea loc miercuri, 4 iunie, ora 18.00, la sediul IAA Romania. Pana atunci insa, l-am rugat sa ne ofere un mic preview a ceea ce se va intampla acolo si sa ne raspunda la cateva intrebari.

IQads: Pe Facebook exista o multime de cauze umanitare. Cum crezi ca se poate remarca una dintre ele? De ce are nevoie o cauza ca sa transforme un like intr-o donatie?
Alexandru Negrea: Publicitatea pe Facebook e pe bani, de obicei, asa ca, din acest punct de vedere, cauzele umanitare nu au prea multe sanse de viralizare. Cred ca singura lor sansa e sustinerea din partea unor influentatori de pe Facebook bloggeri, vedete, jurnalisti. Networking e cuvantul cheie.

IQads: De ce ai ales sa participi la programul I learn, I help in sprijinul cauzei Help Smaranda?
Alexandru Negrea: Nu am un motiv anume, nu am refuzat niciodata cererile de genul asta. Particip, de cate ori am ocazia, la orice fel de conferinte studentesti, conferinte in cadrul ONG-urilor sau cauze umanitare. Empatizez destul de usor cu oamenii din jur si vreau sa ajut cumva.

IQads: In prezentarea ta vei vorbi si despre limitarile pe care le are Facebook. Cum crezi ca ar trebui sa reactioneze brandurile la schimbarile pe care le face, tot mai des, reteaua sociala? Ce intrebari ar trebui sa isi puna inainte de a lua o decizie?
Alexandru Negrea: Companiile trebuie sa se adapteze la mediile de comunicare. La toate mediile de comunicare. Pana nu mai merita efortul, evident. In prezent romanii stau pe Facebook, deci ori te adaptezi la schimbari, ori ratezi o oportunitate majora de comunicare cu potentiali clienti.

IQads: Ai lansat la inceput de an un e-book gratuit impreuna cu fbMonitor despre cele mai populare postari ale brandurilor din 2013, unde ai remarcat cum majoritatea nu reuseau decat sa obtina like-uri care nu se concretizau in mesaje coerente despre brand sau in vizite pe site. Care crezi ca e sursa sau care sunt sursele acestor postari goale de continut relevant, care sa nu fie doar amuzante si likeable? Isi propune workshopul tau sa contribuie la continut mai destept pe Facebook din partea brandurilor pe viitor?
Alexandru Negrea: E normal sa fie asa. Companiile au aterizat pe Facebook dupa ce, timp de mai multi ani, nu au facut decat sa puna bannere pe site-uri si reclame seci pe TV. Iar pe Facebook nu mai e atat de simplu, pentru ca pe Facebook oamenii pot reactiona si isi pot spune parerea despre reclama ta si, cel mai important, despre produsul/serviciul pe care il promovezi.

Vom discuta despre asta la workshop, bineinteles.

IQads: Din trainingurile despre Facebook Marketing pe care le-ai tinut pana acum, care ai vazut sa fie problemele de care se lovesc cel mai frecvent participantii?
Alexandru Negrea: Cea mai mare problema e continutul. Strategie, implementare si masurare. Cum spuneam si la intrebarea anterioara, e normal sa fie asa. Directia e buna, totusi, sunt optimist :)

I learn, I help este o serie de cinci workshop-uri organizate de IQads cu sprijinul IAA pentru a o ajuta pe Smaranda Milu Nemethi, Creative Director la Hybrid Studio, sa stranga banii necesari pentru tratamentul bolii de care sufera: cancer pulmonar in stadiul trei. Dupa ce The All Time Greatest Brand Artists, prima editie de workshop-uri din serie, a adunat 27 de inscrieri si 8.100 de euro (inainte de impozitare), lansam Social Media Artists, o colectie de inca 5 workshop-uri despre marketing-ul in social media. Speakerii invitati sunt, in afara lui Alexandru Negrea, Cristan China-Birta (Blogger, chinezu.eu), Cristian Manafu (Managing Partner la Evensys si Owner al The Connector Agency), Raluca Duta (Digital Community Manager la GolinHarris) si Ionut Radu Munteanu (PPC Specialist & Online Marketing Trainer la WebDigital.ro).

Miercuri, 21 mai, de la ora 18:00, trainingul tinut de Cristian China-Birta, "Blog Marketing", promite sa-i invete pe participanti cum sa-si dea seama daca beneficiile unei campanii de promovare desfasurate pe bloguri depasesc riscurile, care sunt principalele criterii in functie de care se aleg bloggerii participanti, cum se scrie un brief care le explica bloggerilor ce au de facut, care sunt criteriile in functie de care se evalueaza o campanie

Cristian Manafu vine in sediul IAA Romania miercuri, 28 mai, de la ora 18.00, pentru a discuta cu participantii despre Social Networks Marketing, adica despre cum sa aleaga cele mai relevante canale social media pentru brandurile lor si despre cum sa creeze o strategie de comunicare in social media.

Pe 4 iunie, tot de la ora 18.00, ne vedem cu Alexandru Negrea.

Al 4-lea workshop din serie va fi sustinut de Raluca Duta pe 18 iunie, ora 18.00Real-time Marketing-ul  va fi vedeta workshop-ului ei, participantii invatand despre ce inseamna acesta, cum poate fi implementat si pe ce canale, care ar fi cateva exemple de bune practici in domeniu.  

Seria este incheiata pe 25 iunie, ora 18.00, de Ionut Radu Munteanu, printr-un workshop despre Behavioral & Social Advertising. Workshopul acopera lectii despre cum se face promovarea in motorul de cautare Google, cum se face promovare pe Facebook, cum se face mixul de marketing online, cum se comunica eficient cu departamentul sau cu agentia care deruleaza campanii pe Google, Facebook, YouTube sau reteaua de site-uri partenere Google.

Participarea la programul de workshopuri despre Social Media Marketing costa 300 de euro, iar suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).Va invitam sa participati si sa va inscrieti pana marti, 20 mai, ora 18.00, cu un e-mail la iulia@IQads.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

WebDigital

WebDigital este agenția de marketing online specializată în Pay Per Click Marketing, ce are ca scop protejarea investiției clienților săi. Canalele folosite de agenție sunt: Google, Facebook, Instagram, YouTube... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related