Așa sunt părinții, ca și cum ar juca mereu într-o dramă

Așa sunt părinții, ca și cum ar juca mereu într-o dramă

O dramă militară. Dacă dai un ochi pe forumurile sau grupurile de părinți, ai putea avea impresia că sunt cei mai diferiți oameni din lume adunați la întâmplare într-un loc. Dar în ciuda certurilor exagerate și continue în legătură cu orice, de la alimentație, alăptate, dormit, jucării de plastic etc, ceva îi unește. Ceva care e deasupra a toate astea. Drama. Seriozitatea. Panica. Parentingul este o continuă simulare a unor situații de criză inventate. De exemplu, în Marea Britanie de abia s-a terminat școala, dar părinții sunt deja stresați de reînceperea ei. Iar brandurile încearcă să îi ajute să se relaxeze cu puțină ironie. Cum ar fi spotul Argos, făcut de The&Partnership:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related