Tradițional, extravagant, emoționant și ironic, ho, ho, ho, vine Crăciunul

Tradițional, extravagant, emoționant și ironic, ho, ho, ho, vine Crăciunul

Nu a apărut încă spotul John Lewis de Crăciun pe care îl așteaptă toată planeta, dar puteți să vă alinați așteptarea cu o recapitulare. Sau cu alte spoturi de Crăciun, care și-au făcut deja apariția la începutul lui noiembrie. 

Sau cu prima campanie de Crăciun lansată de Lego:

 Aldi și McCann Manchester l-au readus pe Kevin the Carrot într-o animație cu toate ingredientele de Crăciun: 

Macy's și BBDO New York s-au dus în spațiu anul acesta:

The&Partnership și Argos au ales o variantă festivă alternativă: aceea a experiențelor mai puțin perfecte.

Fortnum & Mason, agenția Otherway și puțină istorie:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related