[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi

[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi

"Au zis si la radio" era, odinioara, argumentul cel mai la indemana cand te aflai intr-o disputa. Oamenii de radio si undele, in general, erau importante in societate, iar oamenii "ascultau radio non-stop cand nu erau televizoare", asa cum spune si Eugen Suman (Creative Director, Friends\TBWA Bucharest).

Nu ne permitem sa alunecam pe toboganul melancoliei, mai ales ca majoritatea nici n-am prins vremurile alea :) Dar subiectul tot se cade sa-l abordam, intr-o succesiune de pareri si ponturi bune. De pilda, Eugen spune ca adora mediul asta pe care, daca il tratezi asa cum trebuie, ROI-ul vine pe masura. (Vedem noi mai incolo ce inseamna acest ”cum trebuie”).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related