[Publicitatea in aer] Irina Pop si Lia Bira (copy+art, McCann Bucharest): Radioul a devenit un mediu in care cantitatea de informatii este cea care conteaza

[Publicitatea in aer] Irina Pop si Lia Bira (copy+art, McCann Bucharest): Radioul a devenit un mediu in care cantitatea de informatii este cea care conteaza
Foto (dreapta): Lia Bira, Art Director McCann Bucharest

Oamenii inca iubesc radioul, iar fara muzica oricum nu putem trai, deci sunt sanse ca publicitatea pe radio sa vada si zile mai bune decat traieste acum. Pentru ca, din pacate, "majoritatea reclamelor radio la noi sunt exact asa cum erau spoturile la detergenti acum 10 ani". Am citat din Irina Pop, Copywriter la McCann Bucharest. O completeaza Lia Bira, Art Director:

Daca reusim sa ajungem si altfel la consumator, respectiv prin audio, cred ca "ii atingem" altfel si impactul e mai mare.

Despre campaniile recente pe care le-au desfasurat, amintim "The Deforestation Beat", un proiect lucrat special pentru radio (apropo, in Romania, 3 metri patrati de padure dispar la fiecare 1,2 secunde).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related