Cărămizi, ziare, important e logo-ul de pe ele

Cărămizi, ziare, important e logo-ul de pe ele

Luni dimineață, tirajul New York Post a fost epuizat de la primele ore. Chestie destul de fabuloasă zilele acestea, pentru un ziar. Asta e partea bună. Cealaltă parte a poveștii e faptul că frenezia cumpărării ziarului nu a avut nicio legătură cu informațiile din el, ci cu o cascadorie de marketing. Prima pagină era o promoție Supreme, brand de street wear care a devenit un fel de religie pentru consumatorii lui, după cum scrie NYTimes.

”Știam că s-ar putea transforma într-un obiect de colecție. Supreme e un brand cool și avem multe afinități: asemănarea logo-ului, curajul și faptul că suntem din New York”, explică mutarea Jesse Angelo, publisherul ziarului.  

Supreme a apărut în 1994 și a devenit faimos în scurt timp, vânzându-și colecțiile în doar câteva ore. Este popular atât pentru produsele pe care le vinde, dar și pentru piața de second hand, care a înflorit în jurul lui. Câteva din colaborările de până acum ale brandului numără Fila, Nike, The North Face, Levis, Kate Moss, Lou Reed, Wu-Tang Clan și Kermit.

Brandul și-a pus logo-ul până acum pe o cărămidă, un stingător, o rangă, pungi în care să îți pui alcoolul. De fapt, orice ar lansa și ar avea logo-ul Supreme, în fiecare joi, în dimineața lansării, vor exista cozi în fața magazinului și oameni dispuși să dea oricât pentru produsele brandului.

Dacă s-au vândut cărămizi, parcă nu mai devenea atât de imposibil să vinzi ziare. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related