Cotitura lui Ciprian Robu (Brandient) de la design spre branding

Cotitura lui Ciprian Robu (Brandient) de la design spre branding

Am tot vorbit cu si despre noile generatii de publicitari care vor impaca de zor creativitatea cu tehnologia si obiectivele de comunicare ale brandurilor. Dar pana ajungem la etapele astea, cineva trebuie sa faca brandul. Sa traduca, practic, contextul si obiectivele unui business intr-un sistem vizual original si flexibil; rezulta interfata de brand cu care iau contact consumatorii.

Neatins prea tare de tehnologie, brandingul a inceput in schimb sa-si cunoasca propria serie de oameni noi, interesati sa devina "parintii" unor identitati de brand cu tot ce implica ele - alegeri de culori, forme, typeface, stiluri de fotografie sau de ilustratie, toate frumos aliniate unei strategii. Asta, si satisfactia de a putea rezolva problemele unor businessuri prin design sunt motivele pentru care Ciprian Robu (Designer, Brandient) a crescut de la GIF-urile cu flacari de pe Neogen inspre branding specializat, impins si de experienta Falmouth University din UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related