Studiu Reveal: Non-donatorii încep să prindă încredere. 1 din 3 non-donatori are încredere în MagiCAMP și MagicHOME

Studiu Reveal: Non-donatorii încep să prindă încredere. 1 din 3 non-donatori are încredere în MagiCAMP și MagicHOME

Un nou studiu Reveal Marketing Research realizat cu ocazia aniversării a 5 ani de activitate a taberelor MagiCAMP arată că 4 din 10 români au auzit de MagiCAMP. Cifre de notorietate similare se remarcă și pentru proiectul MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu cancer. În noiembrie 2017, proiectul a beneficiat de o campanie națională în cadrul căreia a mobilizat zeci de mii de români din țară și din străinătate și a adunat suma necesară lucrărilor de amenajare a clădirii. MagicHOME urmează să fie dat în folosință în această toamnă.

Studiul realizat în iulie 2018 pe un eșantion reprezentativ la nivel național urbana subliniat un nivel înalt de informare a populației legat de activitatea asociației, 92% dintre mențiunile cu privire la MagiCAMP  fiind atribuite corect activității taberelor de vară și 82% dintre acestea proiectului MagicHOME.

În ceea ce privește nivelul de încredere acordat proiectelor menționate, studiul arată că jumătate dintre respondenții care au auzit de proiecte au încredere în acestea,în timp ce un sfert declară că au foarte multă încredere în taberele MagiCAMP și în proiectul MagicHOME. Chiar și în rândul non-donatorilor, adică persoanele care nu au donat încă pentru nicio cauză, observăm că 1 din 3 oameni are încredere în cele două cauze.

Proiectele menționate se constituie în subiecte de discuție și de dezbatere, determinând 4 din 10 respondenți să recomande prietenilor și familiei să doneze pentru cauzele susținute. Segmentul care se arată cel mai deschis și încrezător este reprezentat de femei cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, femeile fiind cel mai adesea donatori activi.

 

„Taberele MagiCAMP și MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu cancer, au reușit să spargă barierele românilor: scepticism, pasivitate și neîncredere. Mai mult, m-am bucurat să văd un nivel de recomandare ridicat, ceea ce arată că s-a creat dialog constructiv în cercul de prieteni și familie, dar și o dorință de implicare prin acțiune directă, dincolo de donația în bani”, spune Silvia Luican (Client Service Director la Reveal Marketing Research).

 

Asociația MagiCAMP desfășoară programe de divertisment și sociale pentru copiii diagnosticați cu cancer și leucemie sau aflați în situații vulnerabile. Peste 400 de copii au participat la taberele de vară din 2014 în prezent, copii cu afecțiuni oncologice, care au suferit arsuri grave sau care au pierdut pe cineva drag și au nevoie de terapie specializată. Prin proiectele sociale MagicBOX și MagicHOME, asociața MagiCAMP sprijină aproape 1.000 de copii și familiile lor.

Reveal Marketing Research este o companie de studii de piață full-service, ce aniversează vara aceasta 10 ani de existență. Reveal este organizat în 5 departamente: Field (rețea națională), Call-Center (in-house), Cercetare Calitativă, Cercetare Cantitativă și Cercetare Online (panel online de peste 20.000 de respondenți). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related