Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu o nouă ediţie pentru a raspunde cererii mari din partea participanţilor

Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu o nouă ediţie pentru a raspunde cererii mari din partea participanţilor

Datorită cererii foarte mari de a participa la Seara YP dedicată Marketingului de Festival, organizată de IAA Young Professionals, asociaţia anunţă la nici o saptamană de la ediţia anterioară, o nouă ediţie în data de 25 septembrie, de la ora 18:00, la IAA House.

Evenimentul va urmări modul în care strategiile de marketing şi comunicare ale marilor festivaluri din România reușesc să atragă publicul și să se diferențieze în peisajul evenimentelor din țară.

 

Ne bucurăm foarte mult că această temă a stârnit şi anul acesta un interes atât de mare. Pentru a le permite tuturor celor care s-au înscris să participe la Seara YP dedicată Marketingului de Festival, am decis să organizăm şi ediţia a II-a, la o saptamană distanţă. Le mulţumim invitaţiilor care au acceptat să ne fie altături din nou, dar şi celor care au raspuns într-un timp atât de scurt invitaţiei noastre.”, declară Iulia Niculae- Cuciurean, Preşedinte IAA Young Professionals.  

 

Ediţia a II-a din această toamnă îi are ca invitaţi în panel pe: Nona Beicu, fondator Festivalier.ro, Sebastian Olar, Co-Creative Director, THE MAINSTAGE AGENCY, Florentina Ciuverca, Head of Communication al Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), Ioana Vieru - Brand & Product Marketing Manager Visa si Dragoș Gurarosie - Co-Founder BurgerFest şi Bucharest Craft Beer Festival.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related