[UPDATE] Coca-Cola are sticle care se iubesc cum vor ele

[UPDATE] Coca-Cola are sticle care se iubesc cum vor ele

[UPDATE] La cateva zile distanta, postarile brandurilor continua sa apara pe tema referendumului, unele mai asumate, altele mai voalate, insa toate binevenite.

Reinterpretare creativa a logo-ului Opel, cu foarte adecvatul slogan adoptat anul trecut, "The future is everyone's":

 

 

Editura NEMIRA saluta si ea statul acasa in acest weekend:

 

Carturesti vine cu o promotie speciala:

 

7Card promoveaza miscarea "cu oricine vrei tu":

 

 

Paralela45, dezlegare la vacanta (de parca ar fi nevoie; ah, stati, unii asa vor sa ne zica):

 


Batiste aduce inca o glumita pe brief:

 

 

Textul original

Ne-am tot mirat pe aici, voi exagerat si dramatic, de ce au brandurile comportamente diferite cand vine vorba de valori universale? Cum ar fi pozitia vizavi de comunitatea LGBTQ, sustinuta galagios in afara granitelor, si ocolita in tacere in Romania de marile branduri. 

Asa ca a fost o surpriza placuta vineri cand Coca-Cola si-a facut cunoscuta pozitia:

 

Nu doar pentru noi. Pana acum, postarea are 23.000 de reactii, 6.900 de share-uri si o mie de comentarii. 

Suntem in Romania, unde preotii ameninta crestinii daca nu merg la referendum, asa ca au fost si din astea

Echipa de social media le-a raspuns tuturor cu calm si rabdare: 

In fine, nu are rost sa reluam dezbaterea pe drepturile omului, ea este peste tot. Mai citam niste share-uri:

Postarea Coca-Cola si hashtagul #samefeeling au avut efecte si asupra altor branduri, care au continuat ideea:

 

 

 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related