CozoApp ajunge și la Webstock Awards 2018

CozoApp ajunge și la Webstock Awards 2018

Singura aplicație mobilă destinată cozonacilor a fost lansată înainte de sărbătorile pascale ale acestui an. CozoApp a fost creată de agenția Brandweb, ce a avut drept obiectiv oferirea posibilității celor care fac cozonaci să îi vândă, iar celor care doresc, să îi cumpere. În toamna aceasta, aplicația mobilă a fost nominalizată la Webstock Awards 2018, categoria Mobile Applications.

Patricia Bertea - manager Brandweb și fondator CozoApp:

„Ideea aplicației mobile a pornit de la pasiunea echipei pentru dulciuri – Brandwebberii sunt niște adevărați gurmanzi – și din dorința de a lansa ceva inedit pe piață. Cu un nume simplu și sugestiv, aplicația mobilă are o interfață intuitivă, astfel încât să poată fi ușor de folosit de către orice utilizator." 

Provocarea cu care s-a confruntat Brandweb a fost găsirea unei metode atractive de a promova aplicația mobilă CozoApp, care să creeze buzz. Așadar, așa a apărut campania România Coace Cozonaci. Deoarece echipa Brandweb este constituită dintr-un un mix perfect între departamentul de marketing și cel de web development, aceștia au creat un instrument accesibil atât pe mobil, cât și pe desktop.

Harta CozoMap

 

CozoApp introduce CozoMap

Unde au fost adunați toți cozonacii încărcați pe CozoApp? Pe Harta Cozonacilor, unde au fost adăugate anunțurile din aplicația mobilă. Acest tool a devenit principalul instrument de promovare. Utilizatorii au avut, de asemenea, posibilitatea de adăugare la liber a produselor frământate de ei. Astfel, fiecare persoană care voia să se laude cu cozonacul putea să adauge o imagine cu acesta pe hartă și apoi să o distribuie pe Facebook.

 

Obiectiv și strategie

În ceea ce privește harta cozonacilor, obiectivul acesteia a fost cel de a promova aplicația mobilă CozoApp și de a încuraja cât mai mulți români să își pună cozonacul pe hartă. Astfel, campania a fost promovată în online pe pagina de Facebook pentru a putea ajunge la un număr cât mai mare de persoane.

Brandweb a apelat la abordarea personală a utilizatorilor care au folosit hashtag-uri legate de cozonaci, pentru a crește notorietatea. La nivel de comunicare, se regăsesc jocuri de cuvinte, astfel încât postările să stârnească interes din partea publicului. O metodă prin care Brandwebberii au creat o conexiune între aplicația mobilă CozoApp și public a fost prin numirea utilizatorilor cozo-fani, astfel formându-se o comunitate.

 

Eveniment inedit

Brandweb i-a provocat și pe jucătorii echipei ieșene de fotbal FC Politehnica să iasă din terenul de joc și să schimbe echipamentul sportiv cu șorțurile de bucătărie pentru a frământa cozonaci în scopuri caritabile. Deși misiunea a părut grea, alb-albaștrii s-au descurcat la fel de bine în bucătărie precum o fac pe terenul de fotbal. Inițiativa a stârnit curiozitatea presei și a jurnaliștilor. Astfel, agenția Brandweb a apărut în ProSport, TVR1 Sport, Sport.ro, TVR Iași. Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook CozoApp și preluat de pagina oficială a clubului.

Imagine preluată de la TVR Iași, din timpul evenimentului organizat alături de FC Politehnica Iași

Ulterior, agenția de publicitate, alături de Politehnica Iași, au donat cozonaci către bătrânii de la Căminul de Pensionari „Sf. Cuvioasă Parascheva” din Iași, care au fost impresionați de gestul echipei lor de suflet.

 

Rezultate

Pentru a vedea în timp real numărul cozonacilor copți, cei de la Brandweb au introdus un counter pe site. La sfârșitul campaniei de Paște, pe Harta Cozonacilor erau 9995 cozonaci, adăugați de cozo-fani din toate regiunile țării. Cele mai active regiuni înregistrate pe hartă au fost Moldova și Muntenia.

 

Counterul de cozonaci încărcaț pe landing page-ul de campanie

Campania CozoApp a primit feedback pozitiv atât din partea micilor producători sau a pasionaților de gătit, cât și din partea unor brandurilor cunoscute, precum Hanu Ancuței și Băcănia Veche, care și-au pus pe hartă cozonacii copți. De asemenea, Harta Cozonacilor a stârnit interesul celor din media. Cei de la Știrile PRO TV au văzut întreaga campanie ca pe o adevărată olimpiadă a cozonacilor.

Imagine preluată de la Știrile PRO TV, unde a apărut CozoApp

Ce aduce nou campania de Crăciun? Harta se extinde în întreaga lume! Așadar, oriunde te-ai afla, vei avea posibilitatea să adaugi cozonacul tău pe hartă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related