[Mileii de aur] Alex Malaescu: Publicitatea “de festival”, adica facuta pentru asta, e s**t. Am facut si eu

[Mileii de aur] Alex Malaescu: Publicitatea “de festival”, adica facuta pentru asta, e s**t. Am facut si eu

Din tolba de sfaturi a unui Art cu experienta, pentru juniorii care vor sa creasca sanatos in industrie:

Furati, ba! Tot. Meserie, idei dar facute altfel, softuri, orice va ajuta sa cresteti, va invata sa ganditi. Si faceti rahaturile de zi cu zi cat mai bine posibil. Apoi o sa faceti si d-alea de festival si o sa vina natural.

Alex Malaescu (Art Director) a venit la Mileul de Aur si a castigat. La categoria "Campanii de pus pe Mileu", subcategoria "Sampling facut la misto". A fost un un voucher (dat la TIFF, pentru 2 luni de HBO GO gratuit) care se transforma intr-un suport de telefon. O smecherie care a prins, spune Alex, ca cica au facut acelasi lucru si la Anonimul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related