Alex Tocilescu despre ”Mileul de Aur”, premiile neoficiale ale publicității: Există insule in-store în care s-a investit multă muncă & creativitate și merită și ele premiate

Alex Tocilescu despre ”Mileul de Aur”, premiile neoficiale ale publicității: Există insule in-store în care s-a investit multă muncă & creativitate și merită și ele premiate

Nu e timp de pierdut; mai sunt doar vreo două zile în care vă puteți inscrie lucrările. Aici, oameni ai publicității. Festivalul ”Mileul de Aur”, despre care Alex Tocilescu s-a confesat în interviul de mai jos, va avea loc în data de 20 septembrie, la J'ai Bistrot și se anunță de-a dreptul craaaazy. Apropo, sunt și categorii ceva mai speciale la care puteți înscrie. Se vor premia și clienții, că și ei fac multe lucruri să se întâmple (sau cam toate).

Bun, deci e un festival organizat de adminii grupului Crazy Creatives (Vlad Socianu, Adina Popescu, Alecsandra Popa, Andrei Dragotă, Ionuț-Florin Negrilă); un grup cu o poveste destul de interesantă. O puteti citi mai jos. Apropo, organizatorii o să aducă în seara cu pricina niște invitați tare mișto. ”Nu-s de la Droga, da-s la fel de buni”, îi laudă Tocilescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related