[Mileii de aur] Denisa Vladuta (Kaleidoscope Proximity), cu moralul ridicat dupa Mileu: "Deci se poate si pentru chestiutele acelea micute care iti ocupa tot timpul"

[Mileii de aur] Denisa Vladuta (Kaleidoscope Proximity), cu moralul ridicat dupa Mileu: "Deci se poate si pentru chestiutele acelea micute care iti ocupa tot timpul"

O contextuala frumoasa la party-ul recent al publicitarilor a fost subcategoria ”Cea mai buna campanie pentru o serbare publica”. Castigatoare si absenta de la fata locului, Denisa Vladuta (Social Media Manager, Kaleidoscope Proximity). N-a putut fi la J'ai Bistrot pentru a-si ridica premiul, deci nu ne poate povesti "cum a fost". Insa pentru inscriere, are povestea la indemana.

Am scrollat de zor pe wall-ul ING-ului ca sa gasesc postarea (a fost ceva munca la scroll la aproape un an distanta, va dati seama), da-i cu print screen, da-i cu save link, da-i cu toate.

Postarea cu pricina a fost pusa cu o luna intarziere, dar fiind vorba de Ziua Internationala a Lenesului, s-a nimerit fix pe brief si a iesit exact asa cum ar fi trebuit sa iasa. Pentru editia de anul viitor, singurul feedback al laureatei este: "mai multe categorii pentru oamenii de digitaaaaaaaal".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related