2018. Un rezumat alternativ

2018. Un rezumat alternativ

Ohoho, dar câte s-au întâmplat anul acesta în calendarul oficial al umanității. Trump, Putin, Dragnea, proteste, războaie, Brexit. Dar în calendarul neoficial, al lucrurilor mici, care le ocupă oamenilor tot timpul, ce s-o fi întâmplat?

Din 2016, Spotify și-a făcut un obicei ca la finalul anului să rezume ultimele 12 luni în funcție de preferințele utilizatorilor, în campania Wrapped. Și, până la urmă, ce bilanț de an e mai precis sau mai autentic pentru 2018 decât faptul că podcastul favorit a 327.676 de oameni a fost My Favorite Murder? Sau că un utilizator și-a făcut o listă numită “I don’t give a s*** what the calendar says, it’s Christmas”? Sau că Laurel și Yanny s-au jucat inutil cu urechile oamenilor?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related