#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Se dă un context care cere să fii empatic (pandemia), o consecință care limitează lumea la propria casă (#StamAcasa) și dorința de a transmite optimism și good vibes. Cum le mixezi pe toate într-o campanie, nu doar de awareness ci chiar de implicare, în care să implici activ cât mai mult public?

L2, agenția desemnată câștigătoare pentru comunicarea de brand Mirinda, Gatorade, 7Up, Lemon Lemon, Prigat, MountainDew ca urmare a unui pitch desfășurat de PepsiCo la finalul anului trecut, a venit cu un concept integrat, modular, care cuprinde un mix de tactici derivate customizat în diverse platforme digitale, pe un timeframe care se amplifică progresiv.

#MixUpYourHome propune comunităților să caute optimismul din toată situația și să îl transforme în acțiune concretă.

"2020 este anul Mirinda și o spun dând la o parte orice modestie, pentru că avem ambiții mari și o echipă cross-functional grozavă, formată din oameni pasionați și foarte inovatori, pentru care orice este posibil. Campania #MixUpYourHome marchează o serie de premiere în comunicarea din categoria băuturilor răcoritoare din România și este un prim pas din amplul proces de brand building. Este doar începutul, așa că stay tuned for more!" Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager - PepsiCo).

 

"Din perspectiva noului context pe care l-am resimțim cu toții, atât nouă cât și clientului Mirinda, ni s-a părut foarte important să rămânem alături de consumatori și de follower base-ul Mirinda, cu o doză de optimist și de inspirație, de care cu siguranța, am avut cu toții nevoie. Prin urmare am pornit campania având ca obiectiv generarea de bună dispoziție, folosind cele mai trending ancore pentru a genera implicare reală, conținut și share asumat, intr-un user journey cumulativ prin tot ce înseamnă best content, likeability și trend în momentul de față."  a declarat Adriana Bogdan (CS Director L2).

 

Prima parte a campaniei a propus realizarea celui mai #portocaliu playlist colectiv din Spotify, folosind recomandările de piese favorite de carantină ale românilor. Lorena Vișan, Sînziana Iacob, Adrian Pov, Andreea Remețan, Andrei Niculae, Emilian Nechifor, Irina Claudia și Iulia Andrei au pornit leapșa în Instagram pentru identificarea pieselor de stare de bine. În 6 zile de campanie s-au adunat peste 400 de piese unice, însumând 30 de ore de muzică și un follower base pe noul canal Mirinda de Spotify.

 

Etapa a doua a campaniei a upgradat comunicarea cu un shift în TikTok, unde Mirinda a dat play primului challenge național în format TikTok demarat de un brand în România. Pe nou creata pagină de TikTok @Mirinda.Romania creatorii de conținut din TikTok au lansat videouri scurte duet-abile folosind ca starting point chiar piesele selectate deja în playlistul #MixUpYourHome din Spotify. Louis Florea, Valerie Lungu, Marius Mlly, Cristina Negru au dat start lanțului de chain reaction folosind toolurile de effective engagement specifice TikTok: duetul și reactionul. Pe parcursul celei de a doua etape s-au însumat peste 100 de duete, 22.5 milioane de vizualizări și un follower base de peste 8K.

 

Next level în conceptul unitar a fost integrarea experienței de Augmented Reality sub formă de filtru de Instagram și Facebook. Integrarea în campanie a venit sub forma unui quizz AR în care comunitățile au fost invitate să identifice numele artiștilor muzicali din playlistul #portocaliu descifrând un puzzle fonetic din limbajul gibberish, un slang digital care este hype în Instagram și TikTok pentru generația Z. În primele 7 zile de live ale campaniei s-au înregistrat 2 milioane de impresii, peste 400K de utilizări ale filtrului și 60K de postări în story.

S-a activat din nou în sfera de effective engagement, unde interacțiunea cu brandul Mirinda nu se reduce la like sau comment, ci la share: cea mai generoasă acțiune din online, folosită intens în toată campania, pe toate nivelurile ei de evoluție.

"Campania #MixUpYourHome este unul dintre cele mai bune exemple ale principiului nostru de Test&Learn din departamentul de Digital&Media: primul playlist Mirinda pe Spotify, prima experiență Augumented Reality pe Instagram și, poate și mai important, prima campanie a unui brand în România pe TikTok cu banner și pagină de challenge dedicată. Pariul nostru nu a fost doar pe un canal, ci mai ales pe noua generație de creatori de conținut. Ce putem să spunem acum e că ambele pariuri au fost câștigătoare, dar și deschizătoare de drumuri." Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager PepsiCo).

 

Din echipa de proiect fac parte:

PepsiCo - Mirinda
Ioana Ciobotariu - Senior Brand Manager
Emanuela Bădângă – Junior Brand Manager
Laurențiu Ion - Digital Marketing Manager
Oana Andone - Digital Specialist

L2
Adriana Bogdan - Client Service Director
Daian Man – Creative Mastermind
Codin Orășeanu – Sr. Project Manager
Diana Căliman - Social Media Manager
Robert Lazăr - Art & AR Developer
Ioana Ceapă – Head of Strategy & Partner L2 & Squad
Mih Lovin – Partner L2, Squad, :PGM! & Creative VR

Squad
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Manager
Geia Manole - Influential PR Manager
Andrei Ionescu - Content Creator
Daria Marc - Project Manager
Alexandra Păun – Partner L2, Squad, :PGM! & Creative VR

Creative VR
Alex Dohotaru - Creative Mastermind
Costin Spiridon - Creative NewTech Developer

OMD
Dana Constantin - Digital Manager
Adela Bozgan - Digital Media Executive
Mihnea Pretorian - Head of Digital

L2 face parte dintr-o structură de business și shared knowledge care cuprinde următoarele business unit-uri:

SQUAD - agenție de influential marketing, având în portofoliu top creatori de conținut din Instagram, Tik Tok, Youtube, acoperind diverse nișe și având o recurență în creștere pe campanii locale de digital, media, PR, events, manifestate prin strategie și content prin influenceri.

Creative VR - AR & VR tech development studio cu birou în România dar experiență vastă pe proiecte virale worldwide, gestionate pentru branduri și agenții globale.

:PGM! - agenție de event și E-vents cu istoric și portofoliu constant, în care se regăsesc ING Bank, Orange, Mercedes-Benz, Johnson & Johnson, UiPath, Haribo, Mercedes-Benz Financial Services și o serie de recorduri BTL-istice din piață.

Tammy.Studio - creează instalații artistice și pop-up-uri conceptuale, uneori interactive dar întotdeauna instagramabile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Related