[fresh x design] Așa e viața: azi ești auditor, mâine faci săpun. Ioana Iordache (Jolie Cosmetics) vine cu povestea

[fresh x design] Așa e viața: azi ești auditor, mâine faci săpun. Ioana Iordache (Jolie Cosmetics) vine cu povestea

Se poate face trecerea - din corporație la antreprenoriatul cu cosmetice bio - însă e o trecere în salturi și plină de emoții. Ajută dacă e făcută în tandem. Pentru Ioana Iordache și Roxana Samoilă, succesul a stat chiar în faptul că s-au avut una pe cealaltă. O echipă alcătuită din două persoane, care au dus greul pe rând, într-o afacere numită Jolie Cosmetics

Inițial, spune Ioana, Jolie a ieșit pe piață cu 8 produse. Procesul de testare și întocmirea documentației legale nu le-a permis mai mult. Apoi, au mai adăugat 12. Shopul are acum zeci de produse - uleiuri, creme, săpunuri. Pe lîngă efortul de a face produse de calitate la prețuri rezonabile, cele două antreprenoare și-au asumat să doneze din veniturile obținute din business.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related