Anu Niemonen (hasan & partners): Organizatiile caritabile se confrunta cu o noua era, pe masura ce marile branduri isi asuma roluri tot mai pronuntate in purpose marketing

Anu Niemonen (hasan & partners): Organizatiile caritabile se confrunta cu o noua era, pe masura ce marile branduri isi asuma roluri tot mai pronuntate in purpose marketing

[UPDATE] Campania Plan International Finland - "Maternity wear for a 12 year-old" a fost prezentata in cadrul ADC Focus on Impact ca un studiu de caz atat asupra procesului creativ, cat si in ceea ce priveste un set de urmari negative, dincolo de eficienta si cifre. In lumina acestora, agentia a decis stoparea promovarii materialelor din campanie. Reprezentantii hasan & partners nu au comentat suplimentar asupra subiectului.

 

Textul original:

"Sincer, urasc publicitatea, am urat-o dintotdeauna", spune Anu Niemonen, om de creatie cu 18 ani experienta in industrie, dintre care 16 petrecuti la hasan & partners. Dezagreand obisnuita "conduita" a publicitatii, Anu a fost inspirata din vremea adolescentei de campaniile semnate Timo Everi, "istete, curajoase, amuzante si [care] se faceau remarcate" printre reclamele finlandeze la acea vreme. Mai tarziu, Everi i-a devenit CD.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related