Tone de monede pentru o cauza buna. Adica ”Change for change” reloaded

Tone de monede pentru o cauza buna. Adica ”Change for change” reloaded

Circula, zilele astea, acea provocare sub forma hashtagului#10YearsChallenge. In care iei o poza din 2009 si o alaturi uneia din 2019. Frumos. Incercam si noi astazi un #12MonthsChallenge. In urma cu exact un an, in ianuarie 2018, scriam despre ”Change for change” - un efort caritabil prin care Mihai Dinita si echipa strang tot maruntisul din lume pentru copiii care au nevoie de lucruri. Efortul asta este, de fapt, unul anual.

Ei bine, iata-ne aici sa raportam disciplinat ca au ajuns chinezii pe luna, Federer a mai luat vreo doua Grand Slamuri, iar efortul lui Dinita e tot acolo. Doar ca sunt ceva noutati. O colaborare cu Can Pack Romania va avea grija ca pusculitele sa vina ”direct din linia de productie”, branduite cu dichis.

Pentru 2019, Change for change si-a propus sa stranga bani pentru casa unor copii. Pe grupul ”miscarii”, povestea suna interesant:

Ne-am luat in grija Casa Santa Maria, dedicata copiilor "adoptati" din orfelinate de catre asistenti maternali. Estimari costuri, schite, planuri, proceduri sunt toate pe foaie, dar noi o luam usor si facem ce stim mai bine: impartim pusculite.

Deja s-a strans jumatate de tona de maruntis, adica 20.000 de lei, care au luat calea casei de copii. Targetul este 2 tone pana la finalul anului. Asadar, daca vreti o pusculita goala in ianuarie pe care sa o predati plina in noiembrie, luati legatura cu managerul de proiect Dinita.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related